Miten voisin hyväksyä itseni ja kiloni
Laihdutin 2v sitten 20kg mutta vaikka syön terveellisesti niin paino jumittanut jo 2v samassa. Eli 40kg oli yhteensä laihdutettavaa. Syön terveellisesti ja liikun. Inhoan muutenkin itseäni kun olen ruma. Olen 36v ja näytän itseäni 20v vanhemmalta vaikka käyn kampaajalla ja ostan uusia vaatteita. En pysty elämään tämän näköisenä.
Kommentit (32)
harmittaa kun seksielämäkin loppunut, mut ymmärrän mä sen. Baariin jos menen niin ei kukaan tule juttelemaan ei mitään. En uskalla edes erota ikinä miehestäni koska tiedän etten saa ikinä uutta miestä.
on omasta mielestäs tosi kurja tilanne mut ei se surkuttelu auta, sun täytyy toimia! Ota neuvoista vaari!
--> Syö vähemmän.
Kyllä se paino jo näillä eväillä tippuu. Laske kaloreita ja pysyt vaikka 1500 kalorin päiväannoksessa. Ihan varmasti paino lähtee laskemaan.
kaunis nainen, jota kaikki naiset kadehtivta ja miehet kuolasivat. Ts. kyllä pulskakin voi olla kaunis!
Ei voi...
mulle on nykyään ihan sama miehen tekemiset.se kattelee niit naisii,salaa tai julkisesti.en jaksa enää ees välittää.
olen läski mikä läski. yritän hoikistua,mutta vaikeaa se on. 4 lasta olen saanut ja heistä kiitollinen.en jaksa enää välittää mistää kuka on sexy tms. ihan yks vitun hailee.samanlailla ne paskantaa vessanpönttöön,laihat ja lihavat.
ja jos mies löytää paremman niin toivotan vaan onnea.olen jo meinaan varautunut siihen,että ero tulee,ennemmin tai myöhemmin. ei tunnu missään...
mistä on tuo ketju tuossa. Luulisi auttavan uuteen laihdutusalkuun!
t. sen ketjun ap
Tässä linkki ketjuun:
http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1166676/lahteeko_jok…
lihottaa vaan lisää
Jos on vielä pudotettavaa niin jatkaa pudotusta, jos ei niin sitten syö normaalisti ja liikkuu. Ei minulla ainakaan tapaa laihdutuksen jälkeen paino nousta jos en herkuttele.
elämäsi aikana. Vaihtoehtosi on joko jatkaa sitä elämää lihavana tai laihduttaa, vaikkakin siitä jää sitten ikäviä nahkareppuja roikkumaan ympäri kehoa. Olet ne nahkareput jo kasvattanut, eikä niille ilman kirurgin veitseä voi kummempia tehdä. Valitse siis, haluatko kantaa ne reput loppuikäsi tyhjinä vai täysinä! Minä ainakin valitsisin ne tyhjät nahkareput! Entäs sinä?
Ei oo ihme, jos sinulla on noin huono itsetunto, kun miehesi sinulle tuolla tavalla puhelee. Hänen tehtävänsä olisi kannustaa sinua eikä nöyryyttää ja piikitellä. Vaikka miehesi onkin komea ja hoikka, niin ei hän kovin fiksulta vaikuta. Eipä tuo pelkkä komeus/kauneus ja hoikkuus sitä onnea tuo!!
Minä laihduin siinä vaiheessa, kun lakkasin inhoamasta itseäni, opin arvostamaan itseäni.
Kukaan meistä ei ole täydellinen. Olen saanut monta lasta - vatsani ei voi koskaan olla sellainen kuin ennen lapsia. Ei minun tarvitsekaan olla täydellinen, minussa on paljon hyviä puolia joka tapauksessa.
Liikun sen takia, koska se on kivaa ja on hauska jumppaporukka.
Syön hyvin, koska se on kivaa. Ja kun liikun, syön, nukun jne sopivasti, minulla on hyvä olo.
Ja sinänsä hitot välitän siitä, mitä muut minusta ajattelevat:). Ei minun tarvitse kelvata kenellekään tai olla jonkun muotin mukainen.
Jos haluaa päiviensä kuluvan itsesäälissä ja -inhossa, niin sitten se on oma valinta. Jos kestää kuulla miehen vittuiluja asiasta, niin sekin on.
kaunis nainen, jota kaikki naiset kadehtivta ja miehet kuolasivat. Ts. kyllä pulskakin voi olla kaunis!