Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisin hyväksyä itseni ja kiloni

Vierailija
12.05.2010 |

Laihdutin 2v sitten 20kg mutta vaikka syön terveellisesti niin paino jumittanut jo 2v samassa. Eli 40kg oli yhteensä laihdutettavaa. Syön terveellisesti ja liikun. Inhoan muutenkin itseäni kun olen ruma. Olen 36v ja näytän itseäni 20v vanhemmalta vaikka käyn kampaajalla ja ostan uusia vaatteita. En pysty elämään tämän näköisenä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehenikin vaan katselee nuorempia naisia.

Vierailija
2/32 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt KRIITTISESTI tarkastaa ne sun terveelliset ruokatottumukset. Jos paino ei enää putoa niin pitää tehä lisää muutoksia: pari liikuntakertaa viikossa lisää, juo paljon vihreää teetä & vettä, kasviksia, soijaa jauhelihan tilalta, ei vehnätuotteita... Herkuksi mahdollisimman tumma suklaa. Liikunta tuo ainaki mulla itsevarmuutta! Esim. salilla käyminen muokkaa hyvin vartaloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti kaikella rakkaudella ja myötäelämisellä, en ilkeilläkseni!

1. Et tule koskaan hyväksymään täysin itseäsi ylipainoisena, sillä kaikki yhteiskunnassamme on ylipainoisuutta vastaan ihan ymmärrettävästi. Voit kenties alistua ja oppia sietämään ylipainoa, mutta et hyväksymään ja tykkäämään siitä.

2. Jatka asian eteen kamppailua! Olet pudottanut jo 20 kg. Osaat siis pudottaa, mutta et elää tasapainosta elämää ruuan kanssa. Tasapainoilu on vaikeaa. Jos nyt oletkin jumittanut 2v, ei tuo nyt paljoakaan ole, jos vertaat sitä mahdollisesti tuleviin vuosiin. Elinajan ennusteen mukaan yli 40 vuotta on vielä edessäsi!

3. Mene eteen päin vaikka vain itseinhon avulla. Tosiasia on tosiasia: lihavuus ei ole kaunista, lihavuus on epäterveellistä, lihavuus estää monia toimintoja! Alistuminen ja hyväksyminen ei ole oikea keino lähestyä asiaa.

Terveisin entinen ylipainoinen, joka päätti lopettaa säälittelyn, kilot ja vanhan kulahtaneen elämän niitä tarpeeksi märehdittyään. Jo useita vuosia olen ollut energinen, hoikka, kaunisvartaloinen ja itseään rakastava ihminen. Ja vaikka moni muuta väittääkin, omalla kohdallani pitää täysin paikkaansa, että hoikkana oleminen on paljon helpompaa, onnellisempaa ja palkitsevampaa kuin lihavana.

Paljon tsemppiä sinulle!

Vierailija
4/32 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka saisinkin tuon 20kg pudotettua jäisi kuitenkin roikkuvaa nahkaa.

Vierailija
5/32 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vaikka saisn 20kg pois jäisi löysää nahkaa vaikka kuinka eikä minulla ole varaa palstiikkakirurgiaan eikä miehellänikään ole.

Vierailija
6/32 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aluksi peittäviä vaatteita (mäkin tein niin ja kun muodot parani vaihdoin vaatetustakin) ja samaan aikaan kun laihdutat ja liikut käytä myös jotain laadukkaita selluliittivoiteita ja kuivaharjausta et ehkäsis sitä et nahka alkaa roikkuun.

Vierailija
7/32 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on, mitä kukanenkin ajattelee! Ja onhan sitä kymmeniä muita tapoja liikkua kuin mennä salille. Ja alussa liikuntaa paljon tärkeämpää on syömisen rajoittaminen. Laihdut pelkästään syömistottumusten muuttamisella. Roikkuvan nahan voi aina leikata pois.

Vierailija
8/32 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies käskee vaan tekemään vatsalihasliikkeitä ja kyttää syömiseni mut ei sitä löysää nahkaa saa jumpalla pois.

Vierailija
9/32 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauniita vaatteita. Aloitat alusvaatteista.

Oikeesti isompikokoinenkin nainen on ihan kaunis, kunhan kantaa sen kehonsa ylpeydellä ja korostaa vaatteilla niitä parhaita puoliaan.

Vierailija
10/32 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei se nahka niin vaan ole poisleikattavissa se kun maksaa paljon.

Vierailija
11/32 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyviä kutistuskeinoja.

Vierailija
12/32 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihenkin saa veitsellä apua. Käy lääkärissä.

Vierailija
13/32 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vaikka mitä tekisin en miellytä miestäni, meillä ei seksielämää enää ole, hän kun haluaisi nuoren ja laihan naisen.

Vierailija
14/32 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sul roikkuu nahka ja sille ei voi mitään. Mut sille voi että laihtusit ja kiinteytysit LIIKUNNAN avulla, kiinteyttävä liikunta tapahtuu parhaiten lihaksia kasvattavalla liikuntamuodolla (=sali tms). Yritä vaan käyttää niitä tehokeinoja (kuivaharjaus, liikunta, selluliittivoiteet...) niin ei se nahka välttämättä roiku enempää ku nytkään -20kg päästä.

Vierailija
15/32 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun minulla ei ole yksityiseen varaa.

Vierailija
16/32 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sen mennä.

Vierailija
17/32 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä näin läskinä ja nahat roikkuvana saa takuulla uutta miestä. Ei kukaan halua seksielämää kun olen niin ruma.

Vierailija
18/32 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän susta nuorempaa saa vaikka mitä tekis. Mieti, mitä itse haluat. Ja onkos se miehesi niin hyvässä kunnossa, että on vara arvostella? Ei mahaa, ei kaljuuntumista, seisokissakin löysähkö.. ? :) mee sinne salille vaan rohkeasti. Ei siellä kaikki muut ole niin timmejä. Ala Arvostaa omia hyviä puoliasi ja kasvattamaan itsetuntoasi, vaikka voi olla haastavaa, jos on tommonen kyylä ja arvosteleva puoliso.

Vierailija
19/32 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaat siis pudottaa, mutta et elää tasapainosta elämää ruuan kanssa.

Ap:han nimenomaan OSAA elää tasapainossa ruoan kanssa mikäli hän on kaksi vuotta saanut pudotetun painon pidettyä poissa!

Eli ap, nyt vain keräät motivaation uuteen painonpudotusrupeamaan. Jos olet kerran onnistunut JA olet vielä saanut painon pidettyä kurissa, sinulla on kaikki edellytykset uudelle onnistuneelle painonpudotukselle! Tsemppiä.

T. Vasta painonpudotuksen alkumetreillä oleva (-5,5 kg; vielä 40 kg pudotettavaa)

Vierailija
20/32 |
12.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kaljamahaa eikä kaljua. Erektio ei mun kanssa tunnu sujuvan mutta ymmärrän sen koska mul raskausarpia, rinnat roikkuu, mahapussi ja selluliittiä eli en todellakaan pysty kiihottamaan yhtään miestä tässä maailmassa, ja sen näen itse peilistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä