Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 169/68 ja minulle mahtui M-kokoinen juhlamekko :))))

Vierailija
11.05.2010 |

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko?

En ole ikinä mitannut mittojani, enkä ole itseasiassa edes ollut vaa-alla moneen kuukauteen, se oli aikalailla arvaus, mutta kyllä se paino liki 80kympin on ja pituutta 169 cm. Ja kirjoitin joskus, en aina, turha moisesta on suuttua, olen kauniin mallinen ja usein minun ei uskota olevan tämän painoinen.. :)

13kai..

Vierailija
22/29 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten voi olla mahdollista?! oon 165cm/70kg ja ei todella puhettakaan, et menis pienempi kuin L (mielummin XL)

Toiset on lihasta, toiset läskiä...

sulloa pienempään tilaan. Kovaa lihasta on vaikeaa sulloa.

lihas on timmiä ja lihaksikas ja alhaisen rasvaprosentin omaava on kapoisampi kuin samanpainoinen pullero

erilaista: Toisella voi olla samalla painolla ja pituudella suuremmat lihakset (lihaskudos löyhempää)kuin toisella (lihaskudos tiukkaa). Sitten myös vartalon malli voi vaikuttaa vaatekokoon. Itselläni on vyötärö aina liian suuri housuissa, koska vyötäröni on kapoinen -> joudun ostamaan "liian suuria" housuja.

Mutta väitänpä edelleen että läskit voivat sulloa niitä läskejään esim. farkkuihin, siksi lihaksikkaalla voi olla housut samankokoisen kuin vastaavan painoisella ja pituisella lihaksikkaalla (etenkin, jos ne lihakset ovat "löyhää" kudosta, isot).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten voi olla mahdollista?! oon 165cm/70kg ja ei todella puhettakaan, et menis pienempi kuin L (mielummin XL)

lihas on timmiä ja lihaksikas ja alhaisen rasvaprosentin omaava on kapoisampi kuin samanpainoinen pullero

erilaista: Toisella voi olla samalla painolla ja pituudella suuremmat lihakset (lihaskudos löyhempää)kuin toisella (lihaskudos tiukkaa). Sitten myös vartalon malli voi vaikuttaa vaatekokoon. Itselläni on vyötärö aina liian suuri housuissa, koska vyötäröni on kapoinen -> joudun ostamaan "liian suuria" housuja.

Mutta väitänpä edelleen että läskit voivat sulloa niitä läskejään esim. farkkuihin, siksi lihaksikkaalla voi olla housut samankokoisen kuin vastaavan painoisella ja pituisella lihaksikkaalla (etenkin, jos ne lihakset ovat "löyhää" kudosta, isot).

mitään "löyhää" kudosta. Voi apua näitä uskomuksia ja juttuja tällä palstalla

Vierailija
24/29 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään "löyhää" kudosta. Voi apua näitä uskomuksia ja juttuja tällä palstalla

välisistä eroista. Enkä tarkoittanut, että se lihaskudos sellaista hyllyvää olisi, mutta toisilla on vaan vielä kovemmat. Oletko kuullut sanontaa "pehmeät ja kimmoiset lihakset", "lihakset kuin tiiliskivet". Eli on niissä lihaskudoksissa eroja. Sama

Vierailija
25/29 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai oikeastaan pienemmäksikin: ostin suomalaisen malliston juhlamekon, ja koko XS on vähän väljä. Normaalisti kokoni on S.

165/54

Vierailija
26/29 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen 180cm/65kg.

Vierailija
27/29 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hassu ketju. Itse olen 162 cm/70 kg ja mulle menee M/ 38/40 riipuen mitoituksesta. (no ok, rintojen kohdalta sais olla se 42...)

Vierailija
28/29 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon 165cm/70kg ja ei todella puhettakaan, et menis pienempi kuin L (mielummin XL)

Noilla mitoilla on BMI lähemmäs 26 kun taas ap:n ilmoittamilla mitoilla (169cm, 68kg) BMI on 23. Onhan siinä eroa.

Terveisin 165cm 70kg, joka käyttää kokoja M ja L. Eikä tosiaankaan kokoa XL.

Vierailija
29/29 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilokseni olen myös huomannut taas mahtuvani joihinkin M-koon vaatteisiin. Enimmäkseen L-koko kuitenkin käytössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä