Lue keskustelun säännöt.
Leipojat! Miten säilytän juuri leivotut pullat
11.05.2010 |
niin, että ne ovat huomenna aamulla vielä parhaimmillaan, eivät kuivuneet mutta eivät toisaalta nahistuneet? Säilyvätkö huoneenlämmössä pussissa/peitettynä vai pitäiskö pakastaa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
laitan puolilämpösinä pussiin ja ovat sitten seuraavinakin päivinä pehmosisia ja kivoja syödä. Uskoisin tämän toimivan myös pullaan? tosin yleensä pullat olen pakastanut tai sitten ne on kaikki hävinny samanapäivänä suihin :D