Jos saisit olla JUURI NYT lapseton 15 min, mitä tekisit?
Mä pistäisin kaikki koneet, radion ja telkkarin kiinni ja istuisin koko vartin kuuntelemassa hiljaisuutta. Tai no, ehkä söisin vähän irtokarkkia, julkeasti pussia rapistellen, ihan vaan siitä ilosta ettei kukaan säntää kerjäämään.:)
Kommentit (10)
ihan oikeesti sen 15minuutin kuluttua saisin lapset takaisin.
että 15 min on liian lyhyt aika! Mä voisin olla tyytyväinen jos saisin olla kuukauden lapseton!!!!
kellistäisin mieheni välittömästi lähimmälle pehmeälle alustalle.;)
Tosin ei mua lapset haittaa, menen sinne kohta jokatapauksessa, mutta ilman lapsia pääsisin aiemmin :)
Ei siinä ehdi tehdä oikeen mitään. 15 tuntia niin lukisin rauhassa karkkia ja sipsejä syöden, nukkuisin piiitkät yöunet ja jos saisi vähän lisäaikaa niin lorvailisin kaupungilla, shoppailisin ja kävisin rauhassa syömässä ilman ainaista kiirettä ja huonoa omaatuntoa...
15 päivää taas olisi ihan liikaa, niin kauaa en olisi erossa lapsista vapaaehtoisesti.
eli yksinäni loikoilen täällä hotellihuoneessa sängyllä, palstailen ja katson sivusilmällä telkkaria. Lapset eivät juuri tällä hetkellä vaikuta ratkaisevasti tekemisiini.
Lapseton, hoitoja takana 4v, eikä toivoakaan, että koskaan tulisi omia lapsia :(
eläminen ja lasten hankkiminen sentäs useimmiten on oma valinta, toisin kuin lapsettomuus, joka taas taitaa useammin olla itsestä riippumatonta.
ja torkkupeiton sievästi ja siististi. Ne onkin olleet evakossa kaapissa siitä lähtien kun kyllästyin nostelemaan niitä lattialta pitkin päivää - eli jo aika pitkän aikaa. Sitten ajattelisin jonkun lauseen loppuun ihan rauhassa koska kukaan ei keskeyttäisi.