Mieheni on ihastunut venalaiseen naiseen, itse kertoi
Kommentit (59)
yksi vahvimpia hyveitä ;-)
ap kirjoitaja
mitä maksaa -tarjouksia kun kävelet naisellisissa vermeissäsi kadulla?
...dramaattisia,,oi,,oi,,oi!!! Raha tekee heidät onnelliseksi, kunnes...
Mutta kunnoitus, se pitää ansaita...
niin paljon että kävi siellä höyläämässä heitä ja toi taudit äidilleni. Onneksi ovat nykyään eronneet. Eihän tuollaista katsele hullukaan.
Terveisiä kotimaastasi!
Ihanaa, että olet löytänyt miehen. En vain ymmärtänyt mitä teet vauva-palstalla.
Tiedät itsekin, että Venäjällä opettajia on paljon ja palkat ovat erittäin huonot. Toivon kaikkea hyvää kaikilla aloilla!
aina ihmetellyt, että miten se venäläisten horo-look on muka tyylikästä. Mielestäni halvan näköistä.
Terv. Tyylikäs suomalainen
Tama on hyva paikka tutkia mita suomalaisen naisen paa liikkuu
En saa näppiksistäni kyrillisiä aakkosia, mutta olen itsekin opiskellut kieltä monta vuotta. Hieno kieli, hieno kulttuuri ja mielenkiintoinen maa!
aina ihmetellyt, että miten se venäläisten horo-look on muka tyylikästä. Mielestäni halvan näköistä.
Terv. Tyylikäs suomalainen
Tama on hyva paikka tutkia mita suomalaisen naisen paa liikkuu
Tämä on suomalaisen kotiäidin kiukunpurkamispaikka, ei mikään edustava otos siitä mitä suomalaisen naisen päässä liikkuu in real life.
nainen ottaa suomalaisen miehen?
Nimittäin minulla käy oikeasti sääliksi niitä naisia! Suomalaiset naiset kun eivät ole näitä kyseisiä miehiä halunneet, ovat juoppoja väkivaltaisia. Miksi he ottavat sellaisen miehen? En nyt kuitenkaan tarkoita että kaikki suomalaiset miehet sellaisia ovat. Mutta nämä tapaukset minun tuttavapiirissä.
niin paljon että kävi siellä höyläämässä heitä ja toi taudit äidilleni. Onneksi ovat nykyään eronneet. Eihän tuollaista katsele hullukaan.
kun sinut sai
naisia oppilaitosvaihdossa, heidät erottaa katukuvasta ja kyllä, maksulliset naiset tulee mieleen.
yksi vahvimpia hyveitä ;-)