Mieheni on ihastunut venalaiseen naiseen, itse kertoi
Kommentit (59)
Kauniita ja naisellisia! Ja sekös suominorsuja pännii.
Minä olen opiskellut vähän aikaa Pietarissa, ja minulla on venäläisiä ystäviä. Ja totuus on, että venäläiset naiset ovat pääsääntöisesti tosi mukavia ja lämpimiä ihmisiä ja ystäviä. Ja ovat tosiaankin kauniita, ei tarvitse kun istuksia Pietarin katukahvilassa ja ihailla, miten ollaan naisia...
Ja niin, minäkin olen kyllä nainen, mutta en ole kateellinen. Jos joku on kaunis, niin on kaunis. Ei minun tarvitse omaa itsetuntoani pönkittää.
Ja nuo venäläisten haukkujat ovat yleensä niitä, jotka eivät ole venäläisten tai Venäjän kanssa missään tekemisissä, paitsi korkeintaan käyneet joskus Viipurin torilla..
tai siis ap:n sanoin; olisi ihastunut venäläiseen naiseen.
minun mieheni taas on rakastunut suomalaiseen naiseen.
Minä olen opiskellut vähän aikaa Pietarissa, ja minulla on venäläisiä ystäviä. Ja totuus on, että venäläiset naiset ovat pääsääntöisesti tosi mukavia ja lämpimiä ihmisiä ja ystäviä. Ja ovat tosiaankin kauniita, ei tarvitse kun istuksia Pietarin katukahvilassa ja ihailla, miten ollaan naisia...
Ja niin, minäkin olen kyllä nainen, mutta en ole kateellinen. Jos joku on kaunis, niin on kaunis. Ei minun tarvitse omaa itsetuntoani pönkittää.
Ja nuo venäläisten haukkujat ovat yleensä niitä, jotka eivät ole venäläisten tai Venäjän kanssa missään tekemisissä, paitsi korkeintaan käyneet joskus Viipurin torilla..
Kumma juttu, miten venäläiset naiset ovat suomalaisille naisille joskus niin punainen vaate ja nimenomaan sen vuoksi, että ovat huoliteltuja, pukeutuvat kalliisti, hoitavat ja pitävät itsestään huolta. Ovat siis yksinkertaisesti näyttäviä.
Tällainen huorittelu jne. on rumaa =(
siitä suomalaisesta naisesta, joka on valmis helposti huutamaan tumman poikaystävänsä tai lapsensa vuoksi rasismia koko yhteiskunnalle.
Kysypä häneltä, mitä mieltä hän on venäläisistä naisista ja avaat pandoran lippaan..
Ikävä tosiasia on, että tätä me ihmiset olemme: pikkusieluisia ksenofobisia ilkiöitä.
siitä suomalaisesta naisesta, joka on valmis helposti huutamaan tumman poikaystävänsä tai lapsensa vuoksi rasismia koko yhteiskunnalle.
Kysypä häneltä, mitä mieltä hän on venäläisistä naisista ja avaat pandoran lippaan..
Ikävä tosiasia on, että tätä me ihmiset olemme: pikkusieluisia ksenofobisia ilkiöitä.
10 pistettä!
kun saa siitä kotiinsa palvelijan.
Olin joskus tietotekniikan opiskeluryhmässä jossa oli viisi venäjältä muuttanutta naista. Yksi heistä näytti ulkoiselta olemukseltaan maksulliselta.
Neljä muuta oli tavallisia tallaajia. Yksi yhteinen piirre oli kun keskusteltiin että naisen pitää hoitaa koti ja tehdä kaikki miehelle valmiiksi.
Sama juttu on thaimaalaisten kanssa.
Useimmiten on niin että näistä maista tulleiden suomalaiset puolisot ovat viinaan meneviä. Venäjällä on totuttu ryyppäämään joten venäläiset naiset ei pitäne alkoholia ongelmana.
Muuttavat paremman elintason perässä. Onhan se hyvä että nämä ylijäämäurokset löytää parinsa kaukoidästä tai naapurimaasta.
naisellisia venäläisiä/balttinaisia kuin kukkaa kämmenellä, mutta mitä vielä. Suomessa on paljon perheväkivaltaa, mutta esmes Eestissä tilanne on vielä paljon pahempi. Perheväkivalta on siellä käsittääkseni luokkaa maan tapa. En tiedä Venäjästä, mutta taatusti tilanne ei ole siellä kummempi, ylipäänsä väkivaltaisenpuoleinen maa.
kun saa siitä kotiinsa palvelijan.
Neljä muuta oli tavallisia tallaajia. Yksi yhteinen piirre oli kun keskusteltiin että naisen pitää hoitaa koti ja tehdä kaikki miehelle valmiiksi.
En ymmärrä
minun mieheni on rakastunut suomalaiseen naiseen, veljeni taas saksalaiseen, yksi ystävistäni on rakastunut thaimaalaiseen, toinen filippiiniläiseen ja kolmas albanialaiseen. pari ystävääni on rakastunut jenkkiläiseen naiseen ja pari ruotsalaiseen mieheen. onpa tuttavapiirissäni yksi joka rakastaa norjalaista miestä ja yksi venäläinen mies, joka on rakastunut suomalaiseen naiseen.
maailma on pienempi nykyään, parisuhteetkin kansainvälistyvät, big deal.
ap korotti venäläiset naiset suomalaisia naisia ylemmälle (eli rasistisia puheita). Sitten jos suomalainen antaa samalla mitalla takaisin, hän on rasisti, mutta jos hän on samaa mieltä eli käyttäytyy rasistisesti omaa kansaa kohtaan, hän saa kruunun päähän.
Joka siis korotti. Onnentyttö, kun löytänyt miehen joka puhuu ja kehuu...
ap korotti venäläiset naiset suomalaisia naisia ylemmälle (eli rasistisia puheita). Sitten jos suomalainen antaa samalla mitalla takaisin, hän on rasisti, mutta jos hän on samaa mieltä eli käyttäytyy rasistisesti omaa kansaa kohtaan, hän saa kruunun päähän.
ap itse myöhemmissä puheissaan korottaa omaa kansallisuuttaan.
Eikä ihme, olenhan mä aika ihana. :)
onko tullut mieleen että halvan ja huorahtavan näköset naiset pukeutuvat sen mukaan mikä on venäjällä muotia??
T: Joku nainen vaan.
PS. Ei suomalaisilla ole varaa sanoo rähjäsissä HM:n vaatteissa, verrkareissa tai toppahousuissa.
Jokainen pukeutukoot miten haluaa ja jokainen miettiköön päässään mitä haluaa.
Kaikkialla on mauttomasti pukeutuvia ihmisiä jopa "muodin maailmassa" joten "Kauneus on katsojan silmissä"
PPS. Eivät kaikki venäjää puhuvat naiset ole rahan perässä(Jotkut ovat kyllä)
PPPS. EI LASTEN TARVITSE VASTATA ISIENSÄ SYNNEISTÄ!!!! Toinen jakoi täällä paskan jutun ja jotkut idiootit on sit sitä käyttäneet ilkeästi.
JOTKUT miehen ovat pahoja en hyväksy huorissa käymistä, aviorikosta ja tautien tuomista.Toista pitää rakastaa ja kunnioittaa edes sen verran ettei mene sänkyyn vaimonsa kanssa ja tunnustaa saastasen heikon tekonsa.
senkun iskee kantapäätä maahan lujaa, niin pysyy taatusti pystyssä.
kunnioitan venäläisiä naisia! Koittakaapa itse peilijäisellä tiellä pysyä pystyssä 10 cm piikkikoroilla!!!
Mieheni on ihastunut venalaiseen naiseen, itse kertoi En yhtan ihmettele kun tuo nainen on minä :)
Minusta tuo oli leikinlaskua, huumoria, hauska pieni läppä. Ihme kilareita jotkut on valmiita vetämään tuollaisestakin avauksesta, huhhuh. =D
Mutta kukin tyylillään, tietenkin.
mäkii oon kuullu ton teorian,ett äklöt soomimiähet hakee just venäjält tai muualt akat ku eivät kelpaa meille suomalaisnaisille:)