Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole "kerennyt" vauvan kanssa ulos koko päivänä!

Vierailija
11.05.2010 |

Vauva nukkuu tai syö, on muka koko ajan sopimaton ajankohta lähteä kävelylle auringonpaisteeseen. Sen sijaan katson telkkaria (Bridget Jonesia) ja syön herkkuja...Paskiainen!!

Piristäkää mua!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaisin tällä hetkellä mitä tahansa, jotta voisin tehdä samoin. Mutta kun ei. Käytännössä joutuu raahahtumaan ulos ylivilkkaan nelivuotiaan kanssa, vaikka kroppa huutaa armoa ja lepoa (menossa rv 35+5 joten kivut sen mukaisia). Normisti ulos menemisessä ei olis mitään ongelmia.

Vierailija
2/9 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljävee ole edes osapäivähoidossa?

Meillä ainakin jokainen voi paremmin kun on säännöllisyyttä ja leikkiseuraa, eikä tarvitse stressaantua ja masentua kotona..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon av-mammahan hoitaa lapset vaikka hampaat irvessä, se ja sama olisiko lapselle järkevämpää käydä välillä hoidossa tai onko äidillä vaikka "pää kainalossa"...

Vierailija
4/9 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljävee ole edes osapäivähoidossa? Meillä ainakin jokainen voi paremmin kun on säännöllisyyttä ja leikkiseuraa, eikä tarvitse stressaantua ja masentua kotona..

Ei ole ollut tarvetta laittaa (käy tällä hetkellä pari kertaa viikossa seurakunnan kerhossa). Nyt tuo vilkkaus vain korostuu kun itse ei ole ihan parhaassa vedossa. Normaalisti tosiaan pysyn hyvin perässä ja jaksan touhuta, mutta nyt ei vain energia riitä.

Vierailija
5/9 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta ei voi selviytyä, jos kotona on muita lapsia... Tottakai neljävee voi olla hoidossa, mutta miksi ihmeessä se pitäisi laittaa sinne, vaan raskauden vuoksiko? Vuodelepotilanne on tietty eri. Aika turha kommentti oli kyllä. Eiköhän se raskaana oleva äiti yrittänyt vaan sanoa ap:lle, ettei nyt ota turhia paineita yhdestä löhöpäivästä.

Vierailija
6/9 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juurikin neljä vuotias ja olisi todella vaikea kuvitella että olisimme päivät kotona. En usko että mitenkään pystyn täyttämään aukkoa jonka ikätoverit ja yhteiset puuhat, lasten leikit ja ulkoilut ja kaikki jättäisivät.

Itse olen ihan rehellisesti sitä mieltä, että lapsen on parempi olla edes osapäiväisesti hoidossa kuin kokonaan kotona kaksin vanhemman kanssa. Etenkin jos on stressiä ja hankaluuksia keksiä leikkiseuraa ja tekemistä. Paitsi jos hoidossa olemisessa on jotain selkeitä ongelmia lapsen kannalta.

ja ihan yleisesti, ei juuri tähän nimenomaiseen tapaukseen.

Vierailija
7/9 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ihan rehellisesti sitä mieltä, että lapsen on parempi olla edes osapäiväisesti hoidossa kuin kokonaan kotona kaksin vanhemman kanssa. Etenkin jos on stressiä ja hankaluuksia keksiä leikkiseuraa ja tekemistä.

Aikamoinen arvostus omalle vanhemmuudelle, jos kokee että lapsen on parempi olla jossain muualla kuin oman kotona. Ei jaksa ymmärtää, ei sitten millään!

Vierailija
8/9 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää sisäpäivä, ei lapsi siihen kuole. Ja kun lopetat ressaamisen, voit itsekin paremmin :D.

Vierailija
9/9 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin noin tunnin ulkona.oli kiire seuraamaan tätä palstaa.no ei vaisinkaa...vaa siivousta ym. ja nyt ruokaa tekee.moido