Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hääparin onnittelemisesta

Vierailija
11.05.2010 |

olemme menossa serkkuni häihin, hän on siis sulhanen. Morsianta en ole koskaan nähnyt. Kuuluuko (tai kuinka yleistä on) onnitellessa halata molemmat hääparista, vaiko vain se "oma" puolikas, vai jättää mies halaamata ja halata vain morsian, vaikkei tätä tuntisikaan? Vai halaako kaikki morsiamen, ja vain naiset sulhasen, vai miesvieraat halaa morsiamen, naisvieraat sulhasen, vai miten tuo menee? :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tehkää samoin. Molempia ehdottomasti onnitellaan riippumatta siitä tunteeko molemmat vastavihityt vai ei. Ja ketään ei tarvitse halata ellei se tunnu luontevalta, onnitella voi kättelemälläkin.

Vierailija
2/5 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuohon voi oikeastaan mitään ohjetta antaa. Halailussa on hirveän isoja eroja sekä sukujen kesken että ihan maantieteellisestikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri morsiamena ja ihan fiiliksen ja persoonan mukaan sitä vieraat halaili. Osa omista sukulaisistani vain kätteli, kun eivät muutenkaan ole halailevaa sorttia ja osa miehen sukulaisista halasi lämpimästi ja toivotti tervetulleeksi sukuun, vaikka en ole nähnyt heitä kuin pikaisesti aiemmin.

Vierailija
4/5 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee niin kuin luontevalta tuntuu. Ei tuohon voi oikeastaan mitään ohjetta antaa. Halailussa on hirveän isoja eroja sekä sukujen kesken että ihan maantieteellisestikin.

Minun suvussani halataan kaikki tutut ja tuntemattomatkin. Miehen suvussa kätellään jopa omia aikuisia lapsia (vaikka välit ovat lämpimät).

Minä varmaan halaisin sekkuani ja tarjoaisin morsiammelle kättä, mutta jos morsian veäisi minua hiemankin halaukseen niin sitten halaisin. Minä siis en automaattisesti halaa vieraampia, toisin kun vaikkapa äitini.

Vierailija
5/5 |
11.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä varmaan halaisin sekkuani ja tarjoaisin morsiammelle kättä, mutta jos morsian veäisi minua hiemankin halaukseen niin sitten halaisin. Minä siis en automaattisesti halaa vieraampia, toisin kun vaikkapa äitini.

Minäkin tekisin näin, mutta pitäisin huolen siitä, että kätellessä katsekontakti säilyy ja sanoisin jotain ystävällistä. Monet meinaan kättelevät "kylmäkala"-tyyliin ja livahtavat nopeasti ohi, ja siitä saa todella tylyn vaikutelman. Todennäköisesti kylmä kala kuitenkin on vain ujo eikä oikein tiedä mitä tehdä, mutta ikävän vaikutelman jättää näin ehkä tahattomasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi