Kaveri kerjää huomiota kun sai vauvan.
Ilmotti heti syntymäyön jälkeisenä aamuna sekä tekstiviestillä että facebookissa vauvan syntymän, painot jne... Pyysi minua viestissään myös kertomaan puistossa tämän uutisen tutuille. Eikä siinä kaikki. Viestissä laittoi myös että toivotaan ettei sairaalaan tulla katsoo vauvaa... no en olis ollut menossakaan!! Arg!
Kommentit (22)
ja se haittaa sinua koska..?
Melkoisen v-mäinen asenne sinulla kaveriasi kohtaan.
Olitko kateellinen jo raskaudesta? Tuliko sita sukupuolta mita itse olisit halunnut? Vai mista kenka puristaa?
Ilmotti heti syntymäyön jälkeisenä aamuna sekä tekstiviestillä että facebookissa vauvan syntymän, painot jne... Pyysi minua viestissään myös kertomaan puistossa tämän uutisen tutuille. Eikä siinä kaikki. Viestissä laittoi myös että toivotaan ettei sairaalaan tulla katsoo vauvaa... no en olis ollut menossakaan!! Arg!
tee kaverilles palvelus ja sano ystävyyssuhteenne irti ei sunlaisella ämmällä tee kaverina mitään. Itsekeskeinen ahne katkera paska.
on tota kun ihmiset luulee ,että se on muista joku NIIN IHMEELLINEN asia kun lapsi syntyy vaikka se on oikeestaan heistä vaan.
totean, ettei sen ihmeellisempää asiaa ole tässä maailmankaikkeudessa olemassakaan.
on tota kun ihmiset luulee ,että se on muista joku NIIN IHMEELLINEN asia kun lapsi syntyy vaikka se on oikeestaan heistä vaan.
Kyllä minusta se on ihmeellinen ja ihana asia, muidenkin kuin omalla kohdalla!
Onnea kaikille uusille, vanhoille ja tuleville äideille!
iloinen kun ystäväni ovat saaneet lapsen. Ei todellakaan tulisi mieleeni vähätellä lapsen syntymää vaan olen iloinnut heidän kanssaan.
En ymmärrä tälläisiä tunteettomia ihmisiä. Iloitsetteko te ylipäätään mistäänm muusta kuin omasta navastanne?
mahdollisimman pian ystäväni/tuttavani lapsen syntymästä. Sehän ON ihmeellinen, ihana asia!
ei voi olla ystäviä joten sen kirjoituksista ei kannata välittää.
Minäkin ilmoitin molempien lapsieni kaikki mahdolliset mitat heti ja välittömästi kaikille tekstiviestinä, ja heti kotiuduttuani julistin samat asiat fb:ssa. Silti, vaikka mieheni oli jo tiedot julistanut fb:ssä myöskin, ja meillä on 70%:sesti sama kaveripiiri siellä.
Yhtä lukuunottamatta jokainen tuttu äitikaverini on myös ilmoittanut nämä samat tiedot heti aivan samoin kuin minäkin. Tämän yhden kohdalla minä olin todella ihmeissäni ja jopa huolissani, mietiskelin pitäisikö lähteä kotoa katsomaan tai sairaalasta etsimään tätä ystävää, kun hänestä ei kuulunut mitään. No, jälkikäteen selvisi että oli lähtenyt synnyttämään sikainfluenssan kourissa, ja joutunut olemaan 2 viikkoa sairaalassa, ja yksinkertaisesti liian sairas possunuhan ja synnytyksen yhteisvaikutuksesta, jotta olisi mitään ilmoittanut kellekään.
Tottakai sitä hehkuttaa vauvansa syntymää koko maailmalle. Mieti ap vähän asioita, mene itseesi ja pohdiskele miksi sua niin suunnattomasti ärsyttää. Lapsettomuuttako?
ilmoittelu on. Ja miehen KAIKKI kaverit ovat myös ilmoittaneet tekstarilla nuo samat tiedot, eli iiiks, sama kauhea narsismi on vallannut myös tuoreet isät!!! :O ;)
tärkeät ihmiset saavat ekan textarin mahd. nopeesti ja sitten soittavat kun kerkeävät, tai isät soittaa. että ainakin olen ollut otettu jos kaverini on muistanut minutkin. ja mielenkiintoista minkä kokoinen ja kumpi. ja menikö hyvin tai onko kaikki kunnossa.
itse en vielä ole synnyttänyt.
Vai etkö saanutkaan tarpeeksi huomiota vai mikä on? Jos et vielä ole äiti, niin ymmärrän sitten miksi kirjoitit noin, ei voi ymmärtää jos ei elämän suurta ihmettä ole kokenut.
saa mulle tekstarin lähettää mutta turha luulla et mua kiinnostais.
niin täällä itkettäis, kun kaverista ei kuulu mitään.
Todellakin lapsen syntyminen on ihmeellinen asia. Ja se on maailman parasta, oli se sitten oma tai jonkun muun.
Kumma että joku huono uutinen, ero vaikka, menis kyllä heti kuin kuumille kiville ja jaksais kiinnostaa vai mitä?