Kaveri kerjää huomiota kun sai vauvan.
Ilmotti heti syntymäyön jälkeisenä aamuna sekä tekstiviestillä että facebookissa vauvan syntymän, painot jne... Pyysi minua viestissään myös kertomaan puistossa tämän uutisen tutuille. Eikä siinä kaikki. Viestissä laittoi myös että toivotaan ettei sairaalaan tulla katsoo vauvaa... no en olis ollut menossakaan!! Arg!
Kommentit (22)
Ilmotti heti syntymäyön jälkeisenä aamuna sekä tekstiviestillä että facebookissa vauvan syntymän, painot jne... Pyysi minua viestissään myös kertomaan puistossa tämän uutisen tutuille. Eikä siinä kaikki. Viestissä laittoi myös että toivotaan ettei sairaalaan tulla katsoo vauvaa... no en olis ollut menossakaan!! Arg!
Mieheni ilmoitti meidän pojan syntymäyön jälkeisenä aamuna kaikille tutuille jotka raskaudesta tiesivät. Kylläpäs olikin huomionkipeä! Täytyykin muistaa että salataan tämän tulevan lapsen syntymä...
elämän suurin ja ihmeellisin asia. Jokainen syntyvä vauva on IHME! Ja jokainen juuri synnyttänyt äiti ansaitsee kaiken mahdollisen tuen ja huomion ja jaetun ilon!!! Ei ole itsestäänselvää että saa lapsen. Ei ole itsestäänselvää että saa elävän saati terveen lapsen. Ei ole itsestäänselvää että kaikki menee hyvin. ja vaikka kaikki menisikin hyvin jokainen äiti antsaitsee ilolleen, huolilleen ja murheilleen kaiken mahdollisen tuen ja jakamisen.
Se on elämän tärkein asia. Kaikkien kohdalla. Ja sitä voi mitätöidä vain todella paljosta paitsi jäänyt, ymmärtämätön ihminen. Tunne-elämältään terveen ihmisen keskeisin asia on vaalia elämää ja heikompiaan ja se kaikki tiivistyy vastasyntyneeseen ja hänen äitiinsä. Ap ei ole varmaanakaan itse saanut tarpeeksi rakkautta:(