Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä biisi jääkiekon mm-kisojen "taukobiisi"?

Vierailija
10.05.2010 |

ON tuttu biisi mutta en vaan saa mieleeni esittäjää!!! Nyt musiikkitietoiset mammat vastausta kehiin ;)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mää oonki ehtiny tuota biisiä kans ihte :)

Vierailija
22/28 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä ei taida liittyä tähän, mutta mikä biisi soi hiihdon maailmancupissa rybinskin naisten yhdistelmähiihdon loputtua, sellanen naieenääni, kuulosti rihannalta tai joltain, auttaisitteko pliiz ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä suomalainen biisi soi tänään Suomi-Slovakia pelin jälkeen ohjelman lopussa?

Vierailija
25/28 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Vielä yksi taukobiisi puuttuu. Siinä nainen laulaa "far away far away". Mikä mahtaa olla?

Vierailija
26/28 |
15.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset





ja ettei jotain W.A.S.P:iakin olis tullu, yhden biisin laulajan ääni kuulostaa samalta ku Blackien.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/28 |
20.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on TITANIUM

Vierailija
28/28 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on se joku trance/dance biisi joka soi usein pelikatkon aikana? Siinä ei lauleta mitään. Parin vuoden sisällä tainnut olla listahitti ja soinut yökerhoissa. Pari kertaa jo soitettu nyt Venäjä-pelissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi