Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitatteko ylös noita varmenteita

Vierailija
10.05.2010 |

niin on nopeampi sitten niitä miinusmerkkisiäkin laittaa? Itse olen laittanut paperille ja näytön viereen tuommoset esim. kuusi miinus kahdeksan on -2 ja sitten on nopeampi siitä laittaa se numero tuohon varmenteeseen. :-)

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3, mutta en enää muista minkä laskun vastaus se oli. :/

Vierailija
2/23 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sekunnissa tai kahdessa laske tuota laskua päässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tähänkin lasken näköjään 6+3 - hurjaa!

Vierailija
4/23 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tossa jo pitkä liuta esimerkkilaskuaj

Vierailija
5/23 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää on? mitä varmenteita? (ja tajuu sit kun yrittää lähettää...) Mutta hei, oikeasti. Ette laske päässänne?

Vierailija
6/23 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eihän niitä tartte ees ajatella...

Vierailija
7/23 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeampaa on laskea päässe ne laskut!!!

Vierailija
8/23 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan päässä, mut sit esim. kymmenylityksiin käytän laskinta. Ja jos menee miinukselle, lasken vanhasta lämpömittarista (kiitos tän vinkin antaneelle). Toki toi muistilistakin vois olla hyvä.

Vierailija
9/23 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aijjaajoo nyt mullekin tuli tähän viestiin... ;)

Vierailija
10/23 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nehän on tosi helppoja päässälaskuja

Vierailija
11/23 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun 5-vuotiaskin laskee noin kaikki päässä hetkessä.

Vierailija
12/23 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun 5-vuotiaskin laskee noin kaikki päässä hetkessä.

kysyn noihin lapseltani vastauksen. Nyt vaan joudun laskemaan laskimella kun lapsi nukkuu jo.

Vierailija
13/23 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun melkeen aina tulee eri lasku! No, pakostakin kohta rupee tulee samoja mitä mulla on jo ylhäällä.

Vierailija
14/23 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pystyn käyttää miehenkin varpaita ja sormia laskuissa apuna jos tarvis, ku se nukahti sohvalle. vaikea omilla sormilla laskeakkin kun niillä kirjoitan ja sit ku on vielä sukat jalassa, niin varpaatki tosi hankalat laskea.

voi saateri, mitä on yheksän plus neljä...

juu no voihan niitä allekkainkin laskea jos tuntuu muuten hankalalta eikä ole vapaita sormia tai varpaita.

Vierailija
15/23 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mutta miksi vastaus ei toimi? Yritin ensin kirjaimin ja sitten numeroin vastauksen kirjoittaa, ei toiminut. :/ Aina tuli vastaus " Varmenne ei toimi". WTF?!

Vierailija
16/23 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan päässä, mut sit esim. kymmenylityksiin käytän laskinta. Ja jos menee miinukselle, lasken vanhasta lämpömittarista (kiitos tän vinkin antaneelle). Toki toi muistilistakin vois olla hyvä.

Kaipasin vähän huvitusta iltaan ja sitä sain. Kiitos.

Ja sitten laskutoimituksiin, että saa tän lähtemään. *jännittää, meneekö oikein*

Vierailija
17/23 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantsii vaan tehdä sellanen taulukko, että saa kaikki kombot siihen muistilistaan.

Sitten voi tehdä aina niinkin, että ottaa uuden vastauksen aina jos tulee sellainen varmennelasku, jota ei löydy muistilistalta. Kopypastaa vaan sen viestin, niin ei tarvi uusix kirjoittaa. Eiks je?

Vierailija
18/23 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin monta vuotta töissä päässä pikkaisen monimutkaisempia laskuja hirveessä kiireessä, joten nyt ei kauheesti ahista :) Yksi miinus kolme... ai, että...

Vierailija
19/23 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään, soitan esikoisen matikanopettajalle (oma on kai jo kuallu) ja kysyn siltä. Laskemisestahan se palkan saa. Ja ku on aika nuori ihminen vielä (mun ikänen about) ni se tietää kaikista parhaiten, mikä on kuuminta hottia matematiikkarintamalla tänään.

Vierailija
20/23 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ajatelkaa. Päässälaskutaitonne kasvaa salakavalasti täällä palstailessanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi