nohhoho
mä alan olla taas nii kurkkuu myöten täys tuota ett miehet kattelee vieraiden tyttöjen perseitä...taas kerran tuli todettuu kaupas oman ukon kohal.paha mieli tuli
Kommentit (9)
Sun elämäsi olisi muuten paljon helpompaa, jos ymmärtäisit tuon olevan yksinkertaisesti vain miehille niin luontaista, että ne ei sille mahda mitään. Todella naurettavaa tuollaisesta on mieltä pahoittaa.
Me vitsaillaan ja katsellaan joskus miehen kanssa yhdessä "onko hyvä perse"
oottekin varmaan jotain vajakkeja tms... sairasta
Tosin, jos on herrasmies kuten minulla, voi olla katsomatta niitä minun aikanani ja ainakin olla niitä kehumatta..! ;)
Ja ei, minulla ei ole huono itsetunto, mutta olen kyllä sairaalloisen mustasukkainen...
oottekin varmaan jotain vajakkeja tms... sairasta
jos pariskunta katselee yhdessä kaupungilla toisten perseitä ja kommentoi niitä, miten se tekee heistä vajakkeja? Kuulostaa nimittäin sen verran mielenkiintoiselta teorialta, että on vähän niinku pakko kuulla...
te tääl ootte vajaita....mä alan katella turkkilaisii miehii-ap
hei hei:)
toisia naisia minun läsnäollessa!
Tiedän että mies näkee ja varmaan katseleekin työpaikallaan ravintolassa kauniita, tälläytyneitä, minihameissa keikisteleviä nuoria naisia, mutta jos minä olen liikenteessä mieheni kanssa, niin vedän kyllä herneen nokkaan, jos miehen silmät harhailee vieraissa perseissä :)
mut antaa olla.päätin just että oon single-ap
olkoot ukko ja kahtokoot mitä kahtoo.muaki katotaan kyl