Millainen idiootti voi rakastaa miestään joka mättää turpaan?
Kommentit (23)
Varmaan kukaan ei rakastakaan sellaista miestä, joka tiheästi mätkii. Eikä sellainen mies aidosti rakastakaan.
Mutta aika usein kyse on siitä, että miehellä palaa pinna joskus. Harvoin, jopa vain kerran elämässä. Juu, sellaisiakin on, oma mieheni esim. tyrkki minua kerran, 15 vuotta sitten muttei koskaan sen jälkeen.
Ihmisellä voi olla mielenterveyden kanssa häikkää. Tai heikko itsekontrolli suuttumistilanteessa.
SILTI hän voi aidosti rakastaa vaimoaan. Ja jos mies muulloin on hyvä ja katuu tekojaan, se on seikka, jota vaimo sietää jonkin aikaa.
Ihmisissä on niin hurjan paljon puolia, joista tuo on yksi. Voi olla, että vaimolle se lähteminen olisi erittäin vaikeaa käytännön syistäkin. Ja sen takia hän on valmis sietämään sitä, että kerran vuodessa mies saattaa huitaista.
Eihän se hyvä asia ole parisuhteessa, että toisen pitää elää tuollainen pelko takaraivossa. Mutta meitä ON moneksi ja miehiäkin on moneksi.
Ei kaikki ole sadistisia vaimonhakkaajia, vaikka joskus menettävätkin itsekontrollin.
Koska tilanne menee pahemmaksi vähitellen eikä sitä itse oikein tajua enää mikä on normaalia ja mikä ei kun sitä mikä alunperin omasta mielestä on normaalia on joutunut jo niin monta kertaa siirtämään. Ihan samalla tavalla mäkin ajattelin ennen mutta vasta kun on siinä tilanteessa itse niin tietää miltä se tuntuu. Kun ei asiat ole mustavalkoisia.
ts parisuhde perustuu siihen hänen valtaansa lähteä tai jäädä. mies ei lähde kuitenkaan kun on asiat kunnossa ja saa välillä mätkästä turpaan.