Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen idiootti voi rakastaa miestään joka mättää turpaan?

Vierailija
10.05.2010 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tilanne menee pahemmaksi vähitellen eikä sitä itse oikein tajua enää mikä on normaalia ja mikä ei kun sitä mikä alunperin omasta mielestä on normaalia on joutunut jo niin monta kertaa siirtämään. Ihan samalla tavalla mäkin ajattelin ennen mutta vasta kun on siinä tilanteessa itse niin tietää miltä se tuntuu. Kun ei asiat ole mustavalkoisia.

Siihen tilanteeseen ajaudutaan vähitellen. Ja on pitkiäkin ajanjaksoja, jolloin tilanne on hyvä ja normaali.

Vähän samaa siis kuin jos sanoisi, että millainen idiootti juutalainen ei tajunnut, että natsit ovat vaarallisia ja muuttanut ajoissa pois 30-luvun Saksasta.... Vertaus on karu ja kärjistetty, mutta kyse siis on siitä, että ihminen sopeutuu ja ajattelee, ettei tilanne tästä enää huonone.

-11-

Vierailija
2/23 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea joidenkin ihmisten on muka ymmärtää aivan yksinkertaisia asioita. Joiltakin näyttää puuttuvan täydellisesti kyky asettua toisen asemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tossa toisessa ketjussa nyt huomaa selvästi, ettei aloittajallakaan ole kaikki muumit laaksossa. Kaksi yhtä lailla luuseria yhdessä niin tuo on tulos.

Vierailija
4/23 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tossa toisessa ketjussa nyt huomaa selvästi, ettei aloittajallakaan ole kaikki muumit laaksossa. Kaksi yhtä lailla luuseria yhdessä niin tuo on tulos.

mitä kommentoidaan eikä laatia tällaista ympäripyöreää ja mustavalkoista tuomiota kuin ap.

Vierailija
5/23 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla sellainen että se mahdollista hakatuksi tulemisen. Toisin sanoen ei oikein ole käsitystä siitä mitä oikea rakkaus on. Rakkaudeksi tulkitaan vaikkapa menetyksen pelko. Lapsuudessa on totuttu tollasiin toimintamalleihin ja hakkavaa mies tavallaan taannuttaa samaan lamaantumisreaktioon kuin lapsena, jolloin oli voimaton hakkaajan edessä. Aikuisena ei enää olisi oikeasti voimaton, mutta reaktio tulee selkärangasta.

Vierailija
6/23 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en uskalla lähteä koska en saa edelliseen ketjuun viitaten lasta itselleni. Ei ole työtä, ammattia ei asuntoa ja ainoa tukiverkkoni on tätini joka vaan kehottaa kestämään.

Vierailija
7/23 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en uskalla lähteä koska en saa edelliseen ketjuun viitaten lasta itselleni. Ei ole työtä, ammattia ei asuntoa ja ainoa tukiverkkoni on tätini joka vaan kehottaa kestämään.

Jos mies kerran hakkaa, takuulla saat. Nyt vaan hankit todisteita hakkaamisesta. Ja vaadit yhteiskunnalta tukea.

Vierailija
8/23 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja en halua yksin lähteä kun ei ole tukiverkkoa yms. sukulaiset ne vähät ei suvaitse avioeroa.

Vierailija
9/23 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ne hakkaajat aina selvittyään ja katumuspäällä lupaa.

Vierailija
10/23 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lue joskus oikeesti ihmisten kokemuksia väkivallan keskellä ja mieti omassa pienessä päässäsi jos kykenet

http://www.healingeagle.net/Fin/Vaknin/Survive.html

Vierailija
11/23 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei perheen hakkaaminen ole itsekontrollin menetystä vaan mielen vikaisuutta. eikä se aina ole mies joka niin tekee.jo ensimmäisestä väkivallan tapahtumasta kannattaa suhde heti lopettaa. se ei missään tapauksesssa vähene vaan jatkuu ja jatkuu. monasti kuvitellaan että lapsi pelastaisi avioliiton. kukkua kanssa. jonkin ajan kuluttua lapsen syntymästä tilanne vaan pahenee. tämä on melko lohduton kuva monelle, mutta uskokaa nyt ihmeessä, ei hullua mikään terveeksi tee.

Vierailija
12/23 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei perheen hakkaaminen ole itsekontrollin menetystä vaan mielen vikaisuutta. eikä se aina ole mies joka niin tekee.jo ensimmäisestä väkivallan tapahtumasta kannattaa suhde heti lopettaa. se ei missään tapauksesssa vähene vaan jatkuu ja jatkuu. monasti kuvitellaan että lapsi pelastaisi avioliiton. kukkua kanssa. jonkin ajan kuluttua lapsen syntymästä tilanne vaan pahenee. tämä on melko lohduton kuva monelle, mutta uskokaa nyt ihmeessä, ei hullua mikään terveeksi tee.

Totta kai väkivaltaisuudesta voi parantuakin! Ja mielen sairauksia hoidetaan kaiken aikaa.

Esim. täällä stadissa on olemassa hyvää työtä tekevä Lyömätön linja, ja samaa työtä tehdään monella muullakin paikkakunnalla.

Ja kuten itse tuolla aiemmin kerroin, mieheni on tyrkkinyt minua tasan yhden kerran ja siitä on jo 15 vuotta. Säikähti itsekin tilannetta perusteellisesti.

Tietenkään AINA ei käy niin hyvin. Usein se väkivalta lisääntyy ajan kuluessa. Mutta mitenkään automaattista ja kaikkiin miehiin pätevää se ei ole

Vierailija
13/23 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mikä saa mättämään turpaan ihmistä jota rakastaa.

Vierailija
14/23 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yksi noista idiooteista. Ymmärsin/uskalsin lähteä vasta kun mies lähes vei henkeni, selviämiseni oli hiuskarvan varassa. Kadun vain sitä, etten lähtenyt aiemmin.

Vierailija
15/23 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mikä saa mättämään turpaan ihmistä jota rakastaa.

Et kai oikeasti luule, että turpiin mätkivä oikeasti rakastaa? Sillä ei se rakasta. Ei se osaa rakastaa, se vaan haluaa omistaa.

Vierailija
16/23 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauskäsitys on väärä, kuvitellaan että väkivalta on sen tekijän "pahaa oloa" ja suvaitaan se.. kun tilanne vuosien mittaan menee koko ajan pahemmaksi, tulee pelkokierre josta ei uskalla lähteä pois. Siksi pitäisi HETI hakea ammattiapua.

Naisena en koskaan ottaisi yhtään ainoaa iskua vastaan. Se olisi sen suhteen loppu. Olen lähisivussa nähnyt kuinka terveys on mennyt noiden hullujen takia..

Vierailija
17/23 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi rakkaus olla aitoa, mutta tapa hallitaitseään ja ratkaista ongemia puuttuu. Ihminen on kovin harvoissa tapauksissa totaalisen paha tai hyvä. Siksi lähteminenkin saattaa olla niin kamalan vaikeaa kun niitä hyviäkin hetkiä löytyy. En ole itse väkivaltaisessa suhteessa, mutta ymmärrän miksi lähteminen voi olla vaikeaa.

Vierailija
18/23 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi rakkaus olla aitoa, mutta tapa hallitaitseään ja ratkaista ongemia puuttuu. Ihminen on kovin harvoissa tapauksissa totaalisen paha tai hyvä. Siksi lähteminenkin saattaa olla niin kamalan vaikeaa kun niitä hyviäkin hetkiä löytyy. En ole itse väkivaltaisessa suhteessa, mutta ymmärrän miksi lähteminen voi olla vaikeaa.

Vaikka kuinka yrität itsellesi näin sitä vakuuttaa. Se vain on karu totuus.

Vierailija
19/23 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta koko syy miksi aloin seurustella sen ääliön kanssa, oli jotenkin kiero:

Luulin, että mä voin rakkaudellani pelastaa sen ressukan.

Mies uhkaili tappavansa itsensä, minut ja kaikki muutkin ihmiset jos jätän sen.

Sitten kun tilanne oli paha, itse tosi masentunut jne. halusin pitää kulissia yllä. Ettei kukaan vaan tietäisi kuinka kamalaa mulla oikeasti on. En halunnut myöntää itselleni tai toisille tehneeni kamalan virhearvion ihmissuhteessa.

Se ihminen sai nujerrettua mut eritoten henkisellä väkivallalla niin maan rakoon, etten ajatellu että mussa ois enää mitään pelastamista. (Kunnes luojan kiitos tulin vahingossa raskaaksi ja tajusin pelastaa vauvan.)

Vierailija
20/23 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syy on se että sietävät moista ja jatkavat suhteessa.

Miksi ihminen ottaa turpiinsa kuukaudesta toiseen vuodesta toiseen eikä ota jalkoja alleen.

Miksi joku on niin idiootti että on vielä jättämässä lapsensa idiootti-hakkaajalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan