Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mun mies hakkas mut perjantai-lauantaiyönä.

Vierailija
10.05.2010 |

Nyt mietin mitä tehdä. Stressiä sillä on kun joutui laman takia alkamaan yrittäjäksi. Hakkaa n. 1krt 2kk. Riita tuli siittä kun halusin ravintolaan ja mies ei antanut mennä. Minulla ei ole töitä eikä ammattia, opiskelen vaikka minulla on koulufobia. Opiskelu vie vielä vuoden. Meillä on taaperoikäinen lapsi ja hän jäisi miehelleni koska hänellä tukiverkko ja työ ja talo. Itselläni ei mitään vanhemmat dementoituneita ja siskot ei välitä. Mitä tekisit, antaisitko anteeksi?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanteeseesi, jos et kuitenkaan ole valmis tekemään asian eteen yhtään mitään.

Turha siis valittaa.

Käytännössä sinä itse pidät väkivaltatilannetta yllä. Asut sen niin ihanan miehesi kanssa yhdessä ja sallit väkivallan.

Jos suoraan sanon, on ihan oma syysi, että saat turpaasi, koska jäät vapaaaehtoisesti kuvailemaasi tilanteeseen. Lähde s.....na pois sieltä kämpästä.

Etkö tajua, miltä lapsistasi tuntuu, kun he oivaltavat, että isä mättää äitiä turpaan?

Vierailija
22/58 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan miestäni eikä tämä aina ole ollut tällaista jos olisi ollut en olisi mennyt neimisiin tai tehnyt lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastat miestä ja annat hänelle luvan hakata sut parin kuukauden välein.

Tän avauksen on pakko olla trolli. Noin tyhmää ihmistä ei voi olla olemassakaan.

Vierailija
24/58 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi.

Vierailija
25/58 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä aina ole ollut tällaista nyt vaan viime aikoina. Ennen oli ihan hellä ja kiltti mies.

Vierailija
26/58 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos mies heittäytyisi hankalaksi voisi olla ettet näkisi lastasi ollenkaan.

Ota yhteyttä lähinpään ensi- ja turvakotiin, sinulle järjestetään apua ja turvaverkko jotta pystyt eroamaan miehestäsi ja elämään lapsesi kanssa. Jos tietenkin sitä tahdot.

Vierailija
27/58 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...se alkoi taas. Lyönti vasempaan poskeen, läpsäisy oikealle. Se työnsi minut seinään ja rutisti olkapäistä vasten kovaa rappausta. Onneksi lapsi nukkuu, se ei varmaan kuule...

Pää on kamalan kipeä, huimaa. Pitäisi jaksaa vielä antaa lounas lapselle ennen kuin saan sen päiväunille... pyörryn. Herään sairaalasta.

Olen osastolla, pääni on edelleen kauhean kipeä, en tunne toista puolta vartalostani. Missä lapseni on? Hoitajat hääräävät ympärilläni ja yritän kysyä heiltä mitä on tapahtunut, en saa sanaa suustani. Taas tulee paha olo ja oksennan... Kuulen että "rappusissa kaatumiseni" on aiheuttanut minulle päävamman jota yritetään hoitaa. Nähtäväksi jää saadaanko asiaa kuntoon. Olen aivan yksin ja avuton, miten tähän on tultu?

Ennen kuin asia menee tähän niinkuin ystävälleni kävi niin tee jotain. Kuvittele pahin mahdollinen tapahtuma mitä sinulle voi käydä ja sen voimin pyri pois nykyisestä tilanteestasi.

Voimia sinulle.

Vierailija
28/58 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex oli tuollainen ja annoin aina anteeksi kun lupasi muuttua, mutta aina jossain vaiheessa löi uudelleen, välillä oli pitkäkin tauko. Minä tajusin lähteä vasta kun mies oli erään riidan päätteeksi hakannut minut sairaalakuntoon ja oli hiuskarvan varassa, etten olisi nyt tässä tätä kirjoittamassa.

Jos et ole valmis lähtemään itsesi takia niin tee se lapsesi takia. Ja ota lapsi mukaasi äläkä jätä isälle.

Sanon tämän kokemuksesta ja tiedän, että lähteminen on vaikeaa. Minäkin rakastin exääni, vaikka tämä oli hakannut minut henkihieveriin, mutta tuolloin vihdoin tajusin, ettei noin voi jatkua. Toivon ainoastaan, että olisin ymmärtänyt lähteä aiemmin, koska esikoiseen exäni väkivaltaisuus jätti jälkensä.

Vierailija
29/58 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan hyväksy ilmoitus poliisille ja heti sitten haet eroa ei lapsia anneta väkivaltaiselle

Vierailija
30/58 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa todella hyvin käyttäytyä viranomaisten kanssa ja minulla on huono menneisyys en ala sitä tässä erittelemään mutta kyllä viranomaiset antaisivat lapsen isälle. Olen tätä oikeusaputoimistosta kysynyt ekan lyöntikerran jälkeen.

Vierailija
31/58 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihinkään, ainakaan parempaan. Kerran kun on tuolle tiellä lähtenyt, et takaisin tuon äijän kanssa entistä saa. Kuinka monen hakkaajan tiedät lopettaneen? "joo, tuo Pekka hakkas mua ja lapsia silloin ennenvanhaan, nyt se on lopettanut onneksi. Ja kakki on hyvin, ihan kuin mitään olisi koskaan tapahtunut" just joo... Siis vaikka lopettaisi mäiskimisen, kuinka voisit elää jatkossa hänen kanssaan noilla muistoilla??

JOs mieheni minuun tai lapsiin koskisi tai edes sanallisesti uhkailisi siihen suuntaan, nostaisin VÄLITTÖMÄSTI kytkintä lasten kanssa.

Huhhuh, mistä noita äijiä oikeen tulee ja miksi naiset niitä kestävät?! Väkivalta ei kuullu missään muodossa parisuhteeseen saatikka lapsiperheesen. RAtkaisut on tehtävä lasten kannalta oikein, lapsille turvallinen koti on parempi kuin koti, jossa molemmat vanhemmat + väkivaltaa.

Lähde pois parempaan!

Vierailija
32/58 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lapsi jää vanhemmalle vain siksi että hänellä olis omaisuutta. Säännöllinen väkivaltaisuus on ehdoton syy huoltajuuden eväämiselle.

Haluatko elää näin? On hienoa että opiskelet.Ei ole totta ettei sinulla olisi mitään, sinulla on vain latistunut minuus joka täytyy pelastaa. Saisit kyllä toimeentulon jos hakeutuisi esim turvakotiin ja työntekijät auttaisvat sinut uuteen alkuun. Saisit mennä minne haluat ilman pelkoa väkivallasta. Millaisen elämän haluat?

Vierailija
33/58 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen selvittänyt sen asian ja isä jäisi lähihuoltajaksi ja minä etähuoltajaksi. Tämän asian olen ihan viranomaisilta kysynyt. Minulla sellainen menneisyys ettei toivettakaan yh-äitiydestä ole, miksi niin sitä en ala erittelemään. Se ei johdu mieheni toimeentulosta tms.

Vierailija
34/58 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko koskaan olleet perheneuvolassa? Pyytääkö mies koskaan lyömistä anteeksi? Siihenkin saa apua jos vaan hakee.

Suurin ongelma taitaa olla se, ettet usko elämällä olevan sinulle mitään muuta tarjottavaa kuin tuollainen koiran rooli.

Vierailija
35/58 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyttää anteeksi seuraavana päivänä. Olen selvittänyt oikeuteni ja joutuisin jättämään lapsen miehelleni siksi en sitä halua.

Vierailija
36/58 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen selvittänyt sen asian ja isä jäisi lähihuoltajaksi ja minä etähuoltajaksi. Tämän asian olen ihan viranomaisilta kysynyt. Minulla sellainen menneisyys ettei toivettakaan yh-äitiydestä ole, miksi niin sitä en ala erittelemään. Se ei johdu mieheni toimeentulosta tms.

Sä oot nyt kyllä trollien trolli. Ei ne oikeusaputoimistosta tuollaisia voi edes sanoa.

Vierailija
37/58 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluat jutella jonkun kanssa joka on kokenut perheväkivaltaa niin jätä mailiosoite. Tiedän ettei se ole no jätä se sika ensimmäisen lyönnin jälkeen kuten nämä kaikkitietävät kultalusikkasuussa syntyneet lähiömammat sulle sanoo. Asiat eivät ole niin helppoja kuin ne näyttäisivät ja pitäisi välttää neuvomasta jos ei ole omaa kokemusta!

Muutakin apua on saatavissa, kuten miehelle käyttäytymiseen jotan tukea ja apua. Sinä myös et kaipaa nyt syyllistämistä vaan tukea.

Jaksamista.

Vierailija
38/58 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taustalla rikosrekisteri, mielenterveysongelmia, päihdeongelmia..

Vierailija
39/58 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tapauksessa sekä äiti että isä on täysiä tolloja - voi lapsi parkaa mitkä geenit.

Vierailija
40/58 |
10.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakkaamisen on loputtava, se ei ole mikään oman mielen rentoutuskeino. Kai olet käynyt lääkärissä dokumentoimassa jokaisen hakkaamisen jotta on mitä näyttää kun huoltajuudesta keskustellaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan