Siis MIKSI te VAJAKIT ETTE laita lapsia johonkin Bamse-kerhoihon?
Ootte aivan dillejä! Siellä tehdään kaikkee kivaa. NORMAALI lapsi ihan taatusti tykkää. Tietty joku siäänpäinkääntynyt, jälkeenjäänyt tai epäsosiaalinen lapsi ei kerhosta tykkää.
Millanen lapsi ei tykkää touhuta, askarrella, retkeillä ja viettää juhlia muiden lasten kanssa? Ei se ainakaan normaali oo. Mä olisin huolissani jos mun lapsi pelkää ja karttaa muiden lasten seuraa.
Kommentit (24)
ei kiinnosta säilöä lapsia white trashin sekaan. Lapsetkin kaivaavat lomaa lomalla
ja erittäin sosiaalisina lapsina ovat saaneet heti rannalta/altaalta leikkiseuraa.
Vaikka lapset kuinka sinne haluaisivat. Äidin paikka on lapsen luona koko loman ajan.
Kunnon äidillä on vastaavat askartelutarvikkeet tietenkin kätevästi rantakassissa. Samoin kaverit löytyvät vähän kuopuksen kestovaippaa heilauttamalla. Meillä ei mitään ulkopuolista virikettä tarvita.
Me vietetään yhdessä aikaa uima-altaalla ja hiekkarannalla. Vuokrataan auto ja kierräällä matkakohdetta. Käydään vesipuistossa ym. Aina on riittänyt tekemistä. Sopii nuo kerhot ehkä ihmisille, jotka vaan oleskelevat hotelliaulueella. Aika säälittävää.
joissa olisi mitänä Bamse-kerhoja tms. Toisin sanoen emme käy rantalomilla.
en pidä kerhoja pahana asiana, mutta meillä on ollut aina muutenkin tekemistä. Lapset uivat mieluummin kuin askartelevat silloin kun etelään pääsevät.
Eikä kyllä laitettaisi, vaikka oliskin. Meidän lapset käyvät koulussa, harrastuksissa yms. eivätkä lomalla kaipaa mitään kerhoja.
tai muuten vanhemmat on vajakkeja ja/tai lapset ei ole normaaleja.
MInä kun olin luullut että ne on ihan vapaaehtoisia kerhoja =)
Bamse-kerho kestää kokonaista 2 tuntia kerrallaan kuutena päivänä viikossa. Naureskelin tai en tiedä säälittelinkö Thaimaassa altailla, kun Suomalainen perheenäiti kovaan ääneen selitti, että me ollaan lomalla kyllä koko perhe, me ei mitään Bamse-kerhoja tarvita. Lapset olivat ilmiriidoissa altailla ja isä tai äiti komensi/kiroili vähän väliä jälkikasvuaan. Me nikattiin miehen kanssa silmää toisillemme, luimme kirjaa 2 tuntia rauhassa ja saimme reippaat lapsemme viihtyisästä Bamse-kerhosta altaille, jolloin meidänkin kirjat jäivät ja pulahdimme koko perhe uimaan. Olisi varmasti tehnyt tuollekkin perheelle hyvää nauttia rauhasta vähän aikaa ihan aikuisten kesken ja lapset olisivat viihtyneet kerhossa, mutta me kun...ja blaa blaa blaa :DDDD
ja tein sen iha tarkotuksella. Tääl annetaan ymmärtää että on jotenkin keskimäärästä tyhmempi jos muksu menee lomalla johonki kerhoon.
Mä ihmettelen millä perusteella joku haukkuu ja arvostelee muita jotka tekee toisin kun ite tekee? Mikä tekee toisen ihmisen paremmaks?
Jos puhutaan tialnteista jollon muksut oikeesti kärsii (vanhemmat ryyppää ja rällästää ja lapset on heitteillä, pahoinpitelee lapsia henkisesti tai fyysisesti tai vastaavaa) niin ymmärrän että arvostellaan. muuten mä en ymmärrä lainkaan sitä että yritetään alistaa ja yritetään saada poteen huonoo omaatuntoo.
otsikko osu ja uppos ja se oli tarkotuskin.
mun mielestä vanhemmat jotka viettää aikansa lasten kanssa koko loman on ihan yhtä hyviä kun vanhemmat jotka päästää lapset kerhoihin.
ikinä ennen en sanaa vajakki oo käyttänyt enkä enää ikinä käytä. oli kova miettiminen miten saan vähintään yhtä tylynolosen alotuksen kun se missä vanhempia syyllistettiin kun ne päästää muksut Bamse kerhoon.
A P
Mikä on vajakki? Joskus sitä käytetään haukkumasanana kehitysvammaisista. Erittäin rumaa kielenkäyttöä. Ja puhut todella ikävästi lapsista.
Syyllistetään, haukutaan, tehdään itsestä parempia kuin oikeasti on, leikitään kaikkitietävää.
Tämä on täynnä turhamaisia kaikesta päätellen nuoria nirppanokkia, jotka kuvittelee että heidän tapa elää on ainoa oikea.
Muilla keskustelupalstoilla naureskellaan ja ihmetellään mistä tänne ovat eksyneet ahdasmieliset ja typerät ihmiset.