Siis MIKSI te VAJAKIT ETTE laita lapsia johonkin Bamse-kerhoihon?
Ootte aivan dillejä! Siellä tehdään kaikkee kivaa. NORMAALI lapsi ihan taatusti tykkää. Tietty joku siäänpäinkääntynyt, jälkeenjäänyt tai epäsosiaalinen lapsi ei kerhosta tykkää.
Millanen lapsi ei tykkää touhuta, askarrella, retkeillä ja viettää juhlia muiden lasten kanssa? Ei se ainakaan normaali oo. Mä olisin huolissani jos mun lapsi pelkää ja karttaa muiden lasten seuraa.
Kommentit (24)
esiin, tai eihän sekään sun ongelma ole, ettei sua kukaan ymmärrä, jos vaikka ei tunne sua tai sun kaltaisia.
Ajatus alkuperäisessä viestissä saattoi olla ihan okei, lapset kaipaavat leikkiseuraa.
Jos nyt ei takerruttaisi tekstin ulkoasuun, niin itse asiaahan siinä oli. Suomessa opetetaan lapset oudolla tavalla nyhjäämään vain omissa oloissaan, leikkiseurana korkeintaan sisarukset. Päiväkoti on kaiken pahan alku ja juuri, puhumattakaan esim. lasten omista jutuista (harrastukset, yökylät ilman vanhempia jne.). Aina muistetaan tuoda esille lehdissä kuinka "pieni lapsi ei kuulu päiväkotiin", mutta kukaan ei tuo ilmi kuinka pienikin voi nauttia olostaan erossa vanhemmista (toki kohtuullisen ajan omalle tasolleen sopivana). Nuo kerhot ym. tekevät vain hyvää, reipastavat lapsia!
Ja sähän et tiedä yhtään missä ehkä tekemisissä mun tai jonkun mun kaltasen kanssa. En vajakki-sanaa käytä irl.
ap