Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä koet saaneesi elämässäsi helpolla tai lähes "ilmaiseksi" ja mitä taas et tunnu

Vierailija
09.05.2010 |

saavan ponnisteluista huolimatta?

Kyse voi olla mistä vaan, henkisistä, fyysisistä, materialistisista jne. asioista.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekasta yrityksestä ja tulos jokeltelee tuolla leikkimatolla

Vierailija
22/26 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seiska

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä viestini ei näkynyt oikein, joten laitetaan uudestaan. Helpolla / ilman ponnisteluja olen saanut siis myös:

- ylppäreistä viisi "ällää" minimaalisella ponnistelulla

- sisään yliopistoon haluamaani pääaineeseen ekalla yrityksellä ilman että sain luettua edes pääsykoekirjoja kunnolla läpi (sisäänpääsy% sinä vuonna noin 12%)

- eka hyvä oman alan työpaikka yhdellä hakemuksella ja edennyt uralla hyvin

- ihana aviomies ekasta pidemmästä seurustelusuhteesta, jossa itse olin tosissani mukana

Pelottaa ihan olla tällainen Hannu Hanhi, toivottavasti maailmankaikkeus ei jossain vaiheessa ole sitä mieltä että nyt riittää ja onni kääntyy! Olen kyllä tosi kiitollinen siitä, että elämä ei ole ollut pelkkää kantapään kautta oppimista, ja etenkin perheestäni olen äärimmäisen kiitollinen. Luulin nimittäin etten ikinä tule saamaan lasta, ja tärppäsikin tosiaan ekasta oviksesta..

Vierailija
24/26 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihanan miehen löysin hyvällä tuurilla, mitäpä muuta sitä ihminen elämäänsä kaipaa? :)

Vierailija
25/26 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kauhean kovasti ole joutunut ponnistelemaan minkään eteen.

On hyvä koulutus, hyvä mies, hyvät lapset, hyvät sukulaissuhteet, hyvä taloudellinen tilanne jne.

Onhan sitä tavallaan pitänyt koko ajan tehdä hommia, mutta ei mitään tavallisuudesta poikkeavaa.

Terveys ehkä ei ole tullut ponnisteluista huolimatta. Tai siis hyvä ruokavalio ja liikunta ei kauheasti auttanut aivokasvaimeen. Mutta sekin on ainakin tälläerää hoidettu varsin helposti ja nopeasti. Elämä jatkuu...

Vierailija
26/26 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa: onnellisuus, henkinen hyvinvointi ja tasapaino, ura

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme