Kosmetologit hoi !
Olisikohan täällä kosmetologeja paikalla, toki voi muutkin vastata. Kyselisin vain sellaista, että itselläni vuosien vanhoja arpia kädessä, ja rupesin miettimään saako niitä " lähes näkymättömiksi " kosmetologilla. Onkohan siellä jotain sellaisia juttuja, millähe voisivat vaalentaa arpeja ?
Kommentit (4)
Minkälaisia arpia?Viiltelystä, aknesta? Aknearpia saa tasoitettua timanttihionnalla,valoimpulssilla...myös muita arpia tämä valoimpulssi vaalentaa,on sen jopa sanottu tatuointejakin vaalentavan...
Laserkin on tehokas mutta laserhoitoja taitaa vain tehdä lääkärit?
Jos varaan kosmetologille ajan ja kerron asiani, niin mitenköhän mahtavat reagoida kun kyseessä on viiltelyn aiheuttamasta jäljistä ?
Itse olen kosmetologi ja erittäin avarakatseinen,ei me mitään ajatella tuollaisesta asiasta,älä häpeile.Työssäni olen huomannut että ihmiset häpeilevät todella paljon kehojaan ja kehon osiaan vaikkei todellakaan olisikaan mitään hävettävää...
Sinä asiakkaana et ole tilivelvollinen selittämään kosmetologille mistä arvet tullut..kun soitat ja kysyt aikaa ja kosmetologi kysyy mille alueelle hoito tehdään niin sanot vaan että käsiin koska niissä arpia...tuskinpa kukaan kosmari alkaa siinä vaiheessa mitään kysymään mutta jos kysyy niin sanot että tuli vietettyä hurja teini-ikä :)
Dermaroller, auttaisko tämä.
Kallis mutta tehokas hoito. Pitää tehdä sarjahoitona, auttaa ainakin aknearpiin.