Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku väittää, että parilla sadalla eurolla pääsee tissien pienennykseen, siis kuinka?

Vierailija
09.05.2010 |

Tuolla edeltävässä keskustelussa ehdotetaan kauneusleikkauksia itselle ja yksi vastaajista kehoittaa isorintaisia naisia menemään pienennykseen, koska maksaa vaan pari sataa euroa ja jonotusaika 3-6kk. Miten ihmeessä tämä sujuu teknisesti? Olen D-kuppinen ja haluan pienemmät. Marssinko vaan terveyskeskuslääkärille valittamaan ja saanko sitten lähetteen noin vain leikkaukseen? Tietääkö joku?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän epäilen, että d-kupeilla pääsisit. Täytyy olla todellista näyttöä, että niska-, hartia-, selkäkipusi johtuvat nimenomaan rinnoistasi. Enpä usko, että vielä d-kuppi aiheuttaa yksinään sellaisia ongelmia.

Mulla on f-kuppi ja vuosien historia fysioterapiassa, kiropraktikolla ym. Harrastan aktiivisesti liikuntaa, joten ryhti, lihakset ja paino on kunnossa. Tällä taustalla pääsisin pienennysleikkaukseen, mutta en mene ennen kuin lapsiluku on varmasti täynnä.

Vierailija
2/9 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla itsellä siis K kupit ja olen harkinnut samaa. Siinä on pisteytys järjestelmä jonka mukaan priorisoivat leikkaukseen pääseviä. Siinä otetaan huomioon mm. rinnoista johtuvat terveysvaivat kuten selkäkipu, ihottumat trintojen alla jne. Sitten mitataan solisluusta nänninpäähän matka sentteinä ja se pisteytetään, muistaakseni pitää olla yli 30cm että edes harkitaan (en kyllä muista varmaksi), mulla ko. mitta oli 46cm ja sain täydet pisteet. Mitään en kyllä vielä ole asian hyväksi tehnyt, olen aina ollut sinut tissejeni kanssa mutta nyttemmin on alkanut jurppimaan kun mikään vaate ei istu ja suomesta en saa rintsikoita ostettua ollenkaan. Ennen se ei haitannut koska asuin enkuissa, mutta nyt tilanne on toinen kun mikään ei pelitä. Rasittavaa.

No nyt meni jaaritteluksi, varaa aika terveyskeskukseen ja juttele siellä lääkärin kanssa niin saat selvyyden :)

Mä oisin siis NIIIN onnellinen jos mulla ois noi sun D kupit! Tai vaikka DD:t ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kärsimysten mittaa voidaan mitata vain fyysisillä seikoilla?

D-kuppinen ap :(

Vierailija
4/9 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että veronmaksajien pitäisi kustantaa sulle pienennysleikkaus kun sä henkisesti kärsit rinnoistasi??!! Tietysti ne mitataan fyysisillä eli terveydellisillä seikoilla. Kuule, eiköhän kaikilla ole henkisiä komplekseja nenästä, jenkkakahvoista, leuasta - ties mistä - ja sun mielestä yhteiskunnan pitäisi kustantaa niiden korjaus? Jep. Mene yksityiselle hoidattamaan henkisiä kärsimyksiäsi!

Vierailija
5/9 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että veronmaksajien pitäisi kustantaa sulle pienennysleikkaus kun sä henkisesti kärsit rinnoistasi??!! Tietysti ne mitataan fyysisillä eli terveydellisillä seikoilla. Kuule, eiköhän kaikilla ole henkisiä komplekseja nenästä, jenkkakahvoista, leuasta - ties mistä - ja sun mielestä yhteiskunnan pitäisi kustantaa niiden korjaus? Jep. Mene yksityiselle hoidattamaan henkisiä kärsimyksiäsi!

Taidat itse olla pieni ja lattarintanen yksilö jota vituttaa ihan vietävästi että muilla voi olla myös tämän suuntaisia ongelmia.

Vierailija
6/9 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen itsekin asiaa miettinyt kun rinnat haittaavat arkipäivää.

joku on sanonut ettei pienennyksen pitäisi vaikuttaa imetykseen, siis jos tulevaisuudessa haluaa vielä tehdä lapsia ja heitä imettää.. en tiedä.

sitten haluaisin tietää minkälaista liikuntaa harrastatte kun reipas kävelykin sattuu? ja selkä on huonona niin ihan mitä vaan ei pysty senkään takia.

itselläni esimerkiksi täällä maalla ei juurikaan ole harrastusmahdollisuuksia, pitäisi ajaa 50 km kaupunkiin aina harrastamaan eikä se kahden alle 2 vuotiaan (1,8v ja 2.5kk) kanssa aina oikein onnistu sekään.

uinti olisi hyvä mutta siihenkään ei ole mahdollisuutta täällä.

kiitos ja tsemppiä muillekin jotka kärsii samasta!

*h-kuppi*

Vierailija
7/9 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppikokoni on f, kiitos kysymästä. Pääsen leikkausjonoon vaikka huomenna. Se vituttaa, että joku d-kuppinen haluaa toisten maksamaa leikkausta, koska ei henkisesti kestä rintojaan, eikä tiedä isojen rintojen aiheuttamista ongelmista mitään.

Taidat itse olla pieni ja lattarintanen yksilö jota vituttaa ihan vietävästi että muilla voi olla myös tämän suuntaisia ongelmia.

Vierailija
8/9 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että raskauden ja imetyksen jälkeen rinnat eivät todennäköisesti enää palaa pienennettyyn kokoonsa -> uusi leikkaus. Siksi leikkaukseen vasta kun raskaudet on ohi.

Vierailija
9/9 |
09.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap menee pikkutissejä pienennyttämään eihän niistä jää mitään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi