Mitä mieltä olette Miss XL 2010 läskien kauneuskisasta?
Kaikkea te tosi-tv -formaattien tuottajat keksivätkin!
Kommentit (15)
xl- malleja.Olisi normaalipainoisten kisat.Siinä esimerkkiä nuorisollekin, ei mitään läskejä viitti katella.
Kyllä XL-naisillakin voi olla esim. aika timmit jalat, katso vaikka:
Ja laulun sanatkin jo sanoo, pitää olla sopivasti lihava.
...rinnoista sua puristaisin...
...kun ei ne piilossa tahtoneet pysyäkään...
...sä olit sopivasti lihava...
Mikäs niissä isoissa naisissa haittaa ? Samaa joku sanoo jossain miks pitää anorektikkoja näyttää nuorille tv:ssä,se on kamalaa katottavaa kuin mikä!
missikisoista eli mitä järkeä??! Ja en ole itse ruma.
kai tuostakin aiheesta saisi tyylikkään kisan järjestettyä, seiska vaan onnistuu pilaamaan koko jutun.
Aina kun naisista koko ajan puhutaan ja alleviivataan "ihanina ja upeina naisina", se tarkoittaa, että he eivät sitä sanojan mielestä välttämätä ole. Oikeistakaan misseistä ei puhuta noin.
Kaikkea te tosi-tv -formaattien tuottajat keksivätkin!
Samanlaiset karjamarkkinat kuin mitkä tahansa muutkin kauneuskisat painoon ja ikään katsomatta.
kyllä nuokin tytöt heräisivät mieluusti 30 kiloa kevyempänä jos ihme voisi tapahtua. vaikka aina sanotaan että olen sinut itseni kanssa. eikä vain ulkonäköseikkojen takia, vaan terveyden ja elämänlaadun takia.
kauheeta jos olis aina saman kokoinen kun viimeisillään raskaana...
eikös voittajat valittu tuossa katsojaäänestyksellä? joten itsekukin sai äänestää juuri sitä ehdokasta jota piti kauniinpana. suurin osa katsojista piti siis kauniinpina näistä naisista hoikimpia.
ettei yksikään noista osallistujista löytänyt itsestään mitään hyvää kaulan alapuolelta. Miksi ei, jos kerran tykkää itsestään ja omasta vartalostaan?
kuin vakavasti lihava, niinkuin tuossa videossakin oli.
Vaan itsepähän nuo kilonsa kantavat ja niinkin pervoja löytyy joiden mielestä tuo on kaunista katseltavaa
Ei siksi, etteikö lihavakin nainen voisi olla nätti. Vaan siksi, että arvosteluperiaatteet noissakin kisoissa on silti samat, kuin että ne olisi perinteelliset kisat. = Laihin voittaa, tai ainakin se, jonka kropan malli saa hänet näyttämään laihimmalta. Se on nähty.
Mutta tuossa kisassa ei ole mitään tyylikästä, minkä itse yhdistän missikisoihin.
Roomassa ihmiset olivat tyytyväisiä, jos riitti leipää ja sirkushuveja. Sama juttu tässäkin. Isot naiset syövät ensin leipää ja tarjoavat sitten sirkushuveja. Ja kaikki ovat tyytyväisiä.
Ja lakinnosto kaikille leikkiin lähteneille. Itse en olisi takuulla uskaltanut.
Onko ne muutamat liiat kilot naiselle vähän sama juttu kuin liian pieni penis miehelle? Eli jollain tapaa nolo juttu? Eli vähän siis niin, että mitä isompi molo miehellä, sen mukavampi sillä on kehuskella, ja taas jos naisen vyötärö on kapea, sekin sitten useimmille naisille niin kovasti tavoittelemisen arvoinen asia?
Entä miksei voitaisi ajatella niin, että jokainen ihminen on erilainen, jokaisella miehellä on eripituinen molo (jos millitkin lasketaan) ja myös jokaisella naisella on eri määrä kiloja (jos grammatkin lasketaan).
Ja jos jokaisella on itseluottamusta olla sellainen kuin on, niin asiassa ei ole kenelläkään mitään ongelmia, eihän?
Esim. tässä YouTubessa joku aika monen kilon keijukainen kävelee ylväästi ja tyylikkäästi aivan kuin ammattimissi, eikä ainakaan itse näytä häpeilevän muotojaan metrin vertaa:
Tämä jos mikä saa ainakin minulta yhden äänen!!!
Kauneus on aina katsojan silmissä!