Oonkohan mä jotenkin tosi estynyt OV
sain lahjakortin hierontaan.. eräälle suurinpiirtein ikäiselleni nuorelle miehelle.
Ja mä EN halua mennä...!! Jos se olisi nainen, olisi eri juttu, mutta mennä nyt sitten puolialasti vieraan miehen hierottavaksi, niin...
Kommentit (5)
eikä kyse todellakaan ole siitä, että ajattelisin hierojan himoilevan minua :D
vaan tuntisin oloni jotenkin tosi vaivautuneeksi.En tiedä miksi, olen kyllä vähän ujo muutenkin...
en siis todellakaan luule että hieroja alkaisi minua himoitsemaan tai epäasiallisesti koskettelemaan (hahah :D ) vaan juuri sitä, että itse olisin todennäköisesti ihan vaivautunut ja "rento kuin rautakanki".
Joo, en käy miesgynekologillakaan.
ap
miesgynellä ja on mielestäni tosi luontevaa. Hieronnassa olen käynyt sekä naisen, että miehen hierottavana ja mä en myöskään tykkää siitä. Ei ole väliä, onko hieroja mies vai nainen, mä myös hieman vaivaudun siitä, että vieras ihminen hieroo. On ok, jos on joku todellinen kipu, hartiat todella jumissa tai näin, mutta pelkkänä hemmotteluna en osaa siitä nauttia. Eli lääketieteelliset syyt on mulle luonnollisia, enkä välitä sukupuolesta, mutta hemmottelua osaan ottaa vastaan vaan läheiseltä ihmiseltä.
mutta aika iso epäluottamuslause ammatti-ihmistä kohtaan. Ehkä myös imartelet itseäsi; meinaatko että ammatti-ihminen ei vaan millään pysty vastustamaan puolialastonta sinua?
Höpö höpö. Ei kun lihashuoltoon hierojalle.