Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko täällä hypotyreoosia sairastavia?

Vierailija
07.05.2010 |

siis kilpirauhasenvajaatoimintaa. haluaisin jutella raskauksista, kiloista, lääkistyksestä ym ym?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaiva diagnosoitiin 6v sitten ensimmäisen ja toistaiseksi viimeisen synnytyksen jälkeen. Lääkitys 1,5 aikuisten tabua päivässä. Olotila melko ok nykyään. Painoindeksi normaali.

Vierailija
2/5 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole palannut tavalliselle tasolle, toki muutakin vaivaa on ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhkesiko raskaana ollessasi?minulla kävi niin. harmi että meni kauan ennekuin lääkäri alkoi tutkia verikokeilla..eli tauti löydettiin paaaljon liian myöhään. olin tiputtanut puolet hiuksista ja turvonnut ja tyhmä, siis hidas päässä. nyt 1 tabletti päivässä ja nostamassa ollaan taas. ei ole löytynyt balanssia vielä. synnytyksen jälkeen painoa tuli, nyt se on mennyt jotenkuten pois. ihmeellinen olo jatkuu ja hiuksia tippuu edelleen =(

Vierailija
4/5 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anyone?

Vierailija
5/5 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ko. vaiva todettiin kahden perättäisen raskauden jälkeen = autoimmuunityreoidiitti, elimistö itse tuhoaa ko. rauhasen. Lääkitystä takana pari vuotta, nyt olin saikulla kun tuntui et pää ei toimi yhtään ja lääkityshän ei ollut siis alkuunkaan kohdallaan. Lääkitystä tehostettiin ja nyt odottelen vaikutuksia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi