Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heti kun nousen seisomaan ja kävelemään, harjoitussupistaa

Vierailija
07.05.2010 |

ja vielä 3 pitkää kuukautta odotusta kestettävänä. Töissä vielä menee (istumatyö), mutta illalla kotona ei pysty mihinkään.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin katsovat kohdun kaulakanavan tilanteen. Jos on esim. lyhentynyt runsaiden harkkasupistusten vuoksi niin laittavat sut mahdollisesti sairaslomalle äititysloman alkuun asti tai jopa lepohoitoon.

Vierailija
2/7 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

just oli lääkärintarkastus. En halua saikulle, haluaisin vain kävellä välillä ilman jatkuvaa kiristystä...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa ja kolmannessa kiristelyt on alkaneet jo 1. kolmanneksella. Eipä siinä paljon ole huvikseen kävelty tai muutakaan touhuttu lasten kanssa... mutta rennosti olen sitten yrittänyt ottaa. Toinen syntyi käynnistettynä 41+6 ja kolmas 39+1.

Vierailija
4/7 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi rv 16 esikoisesta supistella liikkuessa, aluksi jos kävelin mäkeä tai portaita mutta myöhemmin melkein joka liikkeestä. Syntyi silti 40+3, mutta varomaan joutui. Tylsä homma mutta minkäs teet! Nyt odotan toista ja jännitän miten tällä kertaa menee..

Vierailija
5/7 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaiheessa harjoitussupistukset. Terkka sanoi, että ne kuuluu asiaan ja voi elää ja liikkua normaalisti. Lääkärin tarkastuksessakin selvisi, että kaikki oli ok, joten liikuin ihan entiseen malliin. Aina kun kiristi niin hidastin hetkeksi ja jatkoin taas.

Vierailija
6/7 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äsken oikein seurasin, kun keräilin rojut paikoilleen. Ihan jatkuva supistus,maha kivikova. Koko ajan :(

ap

Vierailija
7/7 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viikon verran samanlainen kestosupistus aina iltaisin, jonka mainitsit. Vähän kyllä säikäytti mutta kaikki oli kunnossa. Onneksi ei jatkunut pidempään. Toivottavasti sinullakin menee vielä ohi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi