Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taidan vain lähteä ja jättää lapsiperhe-elämän.

Vierailija
18.05.2010 |

Kaipaan niin kovasti arkea ilman lasta. Silloin meikllä oli miehen kans hauskempaa, matkusteltiin, käytiin juhlissa oli seksielämää. Nykyään ollaan niin väsyneitä tuon 1.6v taaperon, mun opiskeluiden ja miehen raskaan työn vuoksi että kaikki hellyys jäänyt.

Tietenkin teemme lapsen kanssa retkiä, käymme sirkuksessa, kerhoissa ja puistoissa mut eivät ne mua kiinnosta.

Tulin aikoinaan sattumalta raskaaksi miehellä huonot siittiöt ja mulla pco. Lääkäri kysyi haluammeko lapsettomuushoitoihin, emme halunneet. 2v oltiin ilman ehkäisyä, kun tulin raskaaksi olisin halunnut abortin, mies ei antanut tehdä. Uhkasi erolla. Lupasi auttaa lapsen hoidossa, on auttanutkin.

Turvaverkkoa ei ole vanhempani dementoituneita, anoppini sairastui ei voi hoitaa lasta. Mannerheiminlastensuojeluliiton toiminta lopetettu rahojen puutteen vuoksi. Olen jättänyt ilmoituksia kauppaan että haetaan hoitajaa mutta ei ole tärpännyt.

Haluaisimme joskus olla kaksin. Olemme kuin sisar ja veli nykyään mutta erota emme voi koska kumpikaan ei yh.ksi halua.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsella kummeja tai teillä läheisiä ystäviä, jotka voisivat vahtia muutaman tunnin? Pienikin irtiotto auttaisi jaksamaan.

Vierailija
2/8 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat todella ahdistuneelta.

Mene läkäriin, kerro tilanteestasi, kysy onko mahdollista päästä terapiaan/saada lääkitys. Tuttavaperheessä nähty saanlaista juttua (tyhjyyden tunne, alakulo, pettymys elämään), diagnoosina viivästynyt raskaudenjälkeinen masennus.

Oma aika äidille on myös kullanarvoista. Lapsi miehelle hoitoon! Biletyksen sijaan suosittelisin (itsekin lievää ja keskivaikeaa masennusta aiemmin pteneena) reipasta ja säännöllistä liikuntaa tai muuta kivaa ja mukaansatempaavaa harrastusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä sitä ratkaisua.

Vierailija
4/8 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni kuitenkin pitää hänestä kovasti ja uskon että tottuu yh.na olemaan. Tuskin edes kauaa joutuu yksin olemaan vaan löytää uuden naisen ja lapsi saa äitipuolen.

Vierailija
5/8 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämän keskipituuteen yleensä?

kun lapsi kasvaa häntä on helpompi vahtia ja pian hänellä alkaa olla muita kavereita, vapaa-aikasi lisääntyy.

etsikää muita vaihtoehtoja kun sun lähtö lapsen takia. "vanhemmat erosi mun takia" on aika kova paikka kannettavaksi lapselle..

mitä voisi miettiä esim. aupair, mll, joku tuttu eläkeläistäti lastenvahdiksi

ei elämä ole kivempaa ilman lasta, tulet sen kyllä huomaamaan.

Vierailija
6/8 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun jo ensimmäisessä viestissä kirjoitin tällä kylällä ei ole mannerheiminlastensuojeluliiton lastenhoitotoimintaa. Mitään tätiä tai ketään tyttöä hoitamaan emme ole löytäneet vaikka olemme ilmoitelleet.

Vierailija
7/8 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko saada tukiperheen kuntanne sosiaalitoimiston kautta? Olemme itse tukiperhe ja meillä käy kerran kuukaudessa yhden viikonlopun verran lapsi, jonka äiti on yh ja sukulaiset asuvat pohjoisessa (ei tukiverkkoa). Järjestely toimii mainiosti. Äiti saa huilata, lapsella on jännää yökylässä ja oma lapseni saa leikkiseuraa. Tukiperheet ovat Pelastakaa Lapset ry:n tai vastaavan järjestön kouluttamia, tavallisia perheitä, jotka tekevät yhteistyötä sosiaalitoimistojen kanssa.

Tukiperheen saannin perusteluksi riittää usein se, että ei ole tukiverkkoa ja on uupunut. Minusta tuo sinun tilanteesi kuulostaa juuri siltä. Ota rohkeasti yhteyttä vaikka neuvolan kautta. Se on oikeutesi ja voi pelastaa parisuhteenne.

Vierailija
8/8 |
18.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran huonoja kokemuksia sitä kautta etten sinne aio yhteyttä ottaa.