Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Smartballs, oliko turha ostos? Kokemuksia! ov

Vierailija
07.05.2010 |

Neljän lapsen jälkeen paikat tuntuu enemmän kuin väljiltä.

Ostin smartballsit (seksiväline-esittelijältä keväällä), ja nyt sain itseäni niskasta sen verran kiinni että kokeilen.

Esittelijä kertoi, että teho on niissä kuulissa siellä smartballsien sisällä, ja lihakset aktivoituu silloin kun liikkuu. Minä taas aina kuvittelin, että teho on siinä, että niitä pitää pinnistää pysymään emättimessä. Miten on?

No, pidin smartballseja koko illan. Ei tarvinnut pinnistellä että pysyisivät sisällä, mutta kävellessä kuulien liike tuntui kovastikin.

Sekö ihan oikeasti riittää lantionpohjanlihasten treeniin? Vai pitäisikö niitä vempaimia jotenkin lihaksilla pinnistää pysymään sisällä?

Onko jollain kokemuksia, jatkanko, vai jätänkö tähän?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä minusta olivat liian isot ja se kuului ja tuntui kun piti niitä mut en huomannut mitään lihasjumppaa..who knows.. jätin sikseen..

Vierailija
2/22 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei niistä mikään lihasjumppalaite tullut vaan enemmänkin seksileluna käytetty... ;DDD

Eli tuo jumppapuoli ja lihasten treenaus kiinnostaisi muakin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenelläkään sellaista yksi palloista kuulaa ja onko siitä mitään hyötyä? Minulla kun on kallistunut kohtu luulen etten saisi kahta kuulaa sisällekään joten yksi kuulainen voisi olla parempi, mutta onko siitä sitten hyötyä? Olen hankkimassa niitä virtsankarkailun takia ja muut sen edut on vain pelkkää plussaa.

Kokemukset kaksikuulaisistakin kiinnostaa.

Vierailija
4/22 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senhän pitäis olla ihan käänteentekevä "laite" tuohon hommaan :D

Itsekin varmaan joudun sellaisen hankkimaan kun saan tän raskauden loppuun.

Vierailija
5/22 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan liaan iso, tai ei tunnu oikeestaan miltään. niinku ku kuukuppi.. Pitääkö vaan jatkaa ja kun käyttää enemmän niin tuntuu enemmän?

Vierailija
6/22 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiikohan.

Vierailija
7/22 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas olen meinannut tilata sellaiset mutta mua kiinnostaa että kun haen paketin pienen paikkakunnan postista puolitutulta virkailijalta niin kuuluuko paketista kuulien ääntä?

Vierailija
8/22 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin ne ja en saanut edes sisään mahtumaan, ovat niin isot ja hankalan tuntuiset! Millä ne edes saa pois, jos sisälle onnistuukin työntämään? En siis tajunnut jujua ja käyttämättä jäivät.

Vierailija
9/22 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan liaan iso, tai ei tunnu oikeestaan miltään. niinku ku kuukuppi.. Pitääkö vaan jatkaa ja kun käyttää enemmän niin tuntuu enemmän?

Jostain luin että liikkuessa kuulien tärinä aktivoi automaattisesti lantionpohjan lihaksia eikä tarvitse tehdä mitään vaan lihakset puristuvat automaattisesti kuulien ympärille. Ei siis voisi helpompaa olla :).

Vierailija
10/22 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemuksia?

Vierailija
11/22 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käyttänyt melkein päivittäin. Aloitin sen virtsankarkailun takia mutta harmittaa etten aloittanut aiemmin. Sen verran on piristänyt seksielämää :). Ennen olin haluton, mutta kuulat tekevät tehtävänsä. Välillä on vaikea keskittyä mihinkään kuulat helisee niin kivasti :).

Vierailija
12/22 |
02.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi käyttää myös kierukan kanssa, ei ole ollut mitään ongelmaa.

Vierailija
13/22 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako näitä ihan tavallisista apteekeista?

Vierailija
14/22 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta treeniin keskiverto aninen tarvitsee pienemmät ja painavammat kuulat. Apteekista ja Intrusta ainakin on saanut pieniä metallikuulia ja niitä joutuu oikeasti pitämään lihaksilla sisällä.

Smartballsseja voi kyllä koittaa liikutella sisällä lihaksilla ylös ja alas. Pelkkä pito ei auta, jos ei ole todella heikot lihakset. Puhe sisäkuulien stimuloivasta vaikutuksesta on täyttä tuubaa: lihaksen pitää tehdä töitä, jotta se vahvistuisi.

Vierailija
15/22 |
03.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan kokeillut sitä apteekissa myytävää ja nyt lehdissä kovin mainostettua "mullistavaa" COME-"jumppalaitetta"?

http://www.apteekkishop.fi/COME-lantionpohjan-lihasten-voimistelulaite

Vierailija
16/22 |
09.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/22 |
17.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä hetkeen käyttänyt smartballseja, mutta muistan kun taannoin harjoittelin niillä ehkä vähän turhankin paljon. Nimittäin pidin joka päivä, tunnista kahteen. Mitä nyt siinä kotitöiden lomassa. Loppuviikosta oli pimppa kyllä sen verran kipeä, ne lantionpohjanlihakset siis, että melkein itkin. Eli kannattaa oikeasti aloittaa varttista - puoleen tuntiin max ja pitää niitä välipäiviä. Pari tuntia oli aivan liikaa.

Vierailija
18/22 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut COME:a. Itselle se oli liian iso. Tapin asettaminen sisälle oli sen verran epämukava prosessi liukkarinkin kanssa, että luovuin sen käyttämisestä. Comen "perhos"härpäkkeestä näki kyllä hyvin milloin jännitti lantionpohjanlihaksia. Saattaa toimia normaaleilla. Minä en ikinä oppinut käyttämään edes tamponeja.

Vierailija
19/22 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
20/22 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uup