Ravintola suosituksia Helsingissä?
Tampereelta lähdetään, Hakaniemessä teatteri ja sitte syömään, mutta minne? Joku hyvä pihvi kyllä maistuis :) Osaisittekos auttaa?
Kommentit (5)
Samaa ketjumättöä kuin missä tahansa. Pihvipaikaksi valitsisin Kampin Radisson Blun ravintolan nimeltä Grill It. Onhan se tyyris, mutta arvoisensa. Mä en kuitenkaan ravintolassa välttämättä menisi pihvilinjalle. Omia suosikkejani ovat mm. italialainen Gastone Korkeavuorekadulla, Atelje Finne (Arkadiankadulla Etu-Tölön ja Kampin välissä), Kuurna (Meritullinkadulla Kruununhaassa), Sasso Pohjois-Espalla (kallis tämäkin), Maxill pidemmällä Korkeavuorenkadulla. Ei-niin-kalliista pidän todella paljon Uudenmaankadulla sijaitsevasta Raflasta, joka varmaan olisi mun valintani vastaavassa tilateessa (tai sitten Maxill). Pöytävaraus ehdoton, kuten valtaosaan tasokkaammista tai edes semitasokkaista helsinkiläispaikoista.
en lähtisi metsästämään ravintolaa kovin kaukaa. Krunasta varmaan yrittäisin etsiä. Tai siitä rautatieaseman lähettyviltä. Kuurna on hyvä, Meze point aikatalossa ihan ok.
Bongasin eilen lehdestä ilmoituksen Hilton Strandin lauantai-buffasta, kuulosti hyvältä. Se on siis Hakaniemessä, eli ei tarvitsisi lähteä kauas. Siihen kuului muistaakseni kaupan päälle lasi kuoharia :)
Joskus oon käyny Amarillossa, tykkäsin.