Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ei seksiä kiitos?

Vierailija
07.05.2010 |

No nyt on sekin päivä nähty! Nimittäin että mies ei ole tehnyt elettäkään seksin harrastamiseksi viikkoon. Outoa. Ja mikä oudointa, en minäkään sitten.

Joo, ollaan molemmat töissä käyviä alle kouluikäisten lasten vanhempia ja illalla väsyttää. Mutta silti mies on jaksanut olla se aloitteen tekijä jos minä en ole jaksanut ryhtyä tuumasta toimeen. Paitsi nyt.

Ei sillä että olisin mitenkään hätää kärsimässä tässä tilanteessa, mutta outoa se kuitenkin on. Ja nyt kun on mennyt jo näinkin "kauna" (juu tiedetään toisilla varmasti on pidempiäkin taukoja), en oikeen itsekkään osaa aloitetta tehdä. Ehkä ollut jopa helpottunut kun mies alkaa haukottelemaan sohvalla (= hyvä, pääsee suoraan nukkumaan kun kellokin on jo niin paljon).

Jostain syystä mulla on kuitenkin sellanen olo että multa nyt odotetaan sitä alotteen tekoa eikä jostain syystä huvita senkään vertaa.

Jeps, ei meillä parisuhderintamalla ihan kaikki ole kunnossa ollut, muttei mitään suuren suurta kriisiäkään - ihan normi arkea ja välillä vähän puuduttavaakin sellaista.

Mies on kuitenkin aina ollut aktiivinen seksin suhteen, joten tuntuu tosi oudolta tämä yllättävä tauko. Toisia osapuolia asiaan tuskin liittyy, mutta mitä ihmettä tää nyt on?

Ei millään jaksaisi alottaa viikonloppu keskustelulla "mikäs sulla nyt oikeen on?"

Jos ei se enään haluukkaan mua? Mitä jos tästä tuleekin pysyvä tila?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla