Pojalle nimeksi Neeo? Onko liian outo?
Kommentit (24)
Ja samaa sarjaa on kyllä myös Neo, Mio ja kaikki vastaavat. En ymmärrä, miten noin laimeita, omituisia, pehmeitä ja munattomia nimiä halutaankaan pojille antaa.
ja seuraava Morpheus
koirasta Mr. Smith
niin miksipä ei!
Kiva rytmi mielestäni, jos nimi olis vaikkapa Neeo Puhakainen tai Neeo Tammi...
mä todella harvoin kommentoin nimiä, mutta toi on niin kamala että tipahdin tuolilta
Siis että jos joku haluaa tehdä lapsen nimestä spektaakkelin, niin mikä minä olen sitä vastustamaan koska eihän se mun spektaakkeli ole. Toisaalta eipä se lapsikaan saa valita. Kannatan sitä koulukuntaa, jonka mukaan lapselle annetaan asiallinen nimi, ja jos se myöhemmin haluaa muuttaa nimensä Miina Äkkijyrkäksi niin siitä vaan.
ja Keanu Reeves - mikä sinänsä ei ollenkaan huono mielleyhtymä :)
Siis että kun erikoinenkaan nimi ei ole tarpeeksi erikoinen, lisätään siihen vielä vokaaleja että lopputulos on oikein tekemällä tehty. Ehdotuksia?
Varmasti vaatii selittelyjä ja vääriä kirjoitusasuja, kun se Neo on paljon tutumpi. Hienoa kuitenkin, että kirjoitatte sen niin kuin lausutte. Neea on kuitenkin kaikille tuttu ja siinä sivussa Neeokin on ihan looginen, ensikuulemalta vain vieras.
Ei ihan minun makuuni, mutta ei mitenkään kummallinen tai liian outo. Nimi siinä missä moni muukin.
senkin uhalla, ettei lausuminen ole sitten kaikille aina selvä.
Kahdella e:llä kirjoitettuna nimi näyttää kovin tyttömäiseltä.
nimenomaan sanan, nimihän tuo ei ole!
senkin uhalla, ettei lausuminen ole sitten kaikille aina selvä. Kahdella e:llä kirjoitettuna nimi näyttää kovin tyttömäiseltä.
Mäkin sanon että neo parempi ,tai nemo.
älä yritä olla "liian fiksu ja kekseliäs".
ne nimet kuulostaa aina hirveiltä..
Voi tietysti joutua aina tavaamaan kirjoitusasua, mutta itse tykkään tuosta enemmän kuin Neo-nimestä.
tulee ihan mieleen banaanilastaajien laulu, taitaa olla Harry Belafontea tai jotain.. vai laulaako ne Teeo, tee-ee-ee-o... jompsin kumpsin, mutta se tulee mieleen.