Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta sanon itseni irti, vai mitä teen? (HELP) ov

Vierailija
07.05.2010 |

Olen ollut töissä n. 2kk ja työsopimus luvattiin tehdä heti kun aloitan. En ole vieläkään saanut sitä, vaikka perään olen kysellyt. Sanoin myös esimiehelle, että töiden lisäksi lapsille pitää jäädä myös aikaa. Tuloksena joudun tekemään 6pv/vko töitä! Lisäksi ne on pelkkää ilta- ja viikonloppuvuoroa... Nyt ei jää parisuhteelle tai lapsille yhtään aikaa... Saako näin edes tehdä?

Olen tosi ahdistunut ja inhoan työpaikalle menemistä. Minun pitää joustaa joka asiassa, mutta, jos itse jotain tarvitsisin, niin ei. Esim pitäisi tietää työmäärä tunteina/kk, että voisin hankkia lapselle sen mukaan hoitopaikan, mutta en saa mitään tietooni! Työpäiviä minulle merkkaillaan työvuorolistan ohi kysymättä!

Onko tämä edes laillista? Onko minulla jokin irtisanomisaika, kun työsopparia ei ole?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvittaessa kutsuttava, jolloin tuntimäärät voi olla ihan mitä vaan ja aina ei ole töitä. tAi sitten kirjataan joku viikkotuntimäärä, joka vähintään tulee täyteen.

Oletko taloudellisesti täysin riippuvainen tuosta paikasta vai voitko sanoa, että haluat kirjallisen sopimuksen nyt heti tai et tule töihin enää?

Ja ota ihmeessä yhteyttä liittoon, jos sinne kuulut, sieltä saat parhaat neuvot.

Mua pyydettiin kesätöihin tekemään 3 ihmisen lomasijaisuudet. Suostuin ja sovittiin, että työsopimus odottaa allekirjoitustani, heti sinä päivänä kuin alotan. työt on aina 3vkon työvuorolistassa, mitään työmääriä ei kerrottu. Nyt toivon ettei saada hoitopaikkaa pitkään aikaan, että voin sen varjolla jättäytyä työstä. Vakkariksi ei pyydetty. ap

Vierailija
22/22 |
07.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkkatodistuksen, jota tulet tarvitsemaan esim. mahdollista työttömyyskorvausta varten. Toivottavasti ko. puljusta saa edes nämä paperit asiallisesti..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä