Ensimmäinen äitienpäivä äitinä, harmittaa miehen käytös...
Olen aivan satavarma ettei mies "muista" minua äitienpäivänä mitenkään..
Itse olen aina ollut siinä käsityksessä, että miehen kuuluisi jotenkin muistaa lapsensa/lastensa äitiä...
Harmittaa asia niin hiton paljo, että toivon tuon äitienpäivän olevan jo ohi! :((
Kommentit (66)
Joskus miehet ei vain tajua. Omana ekana äitienpäivänäni en ollut esittänyt mitään toiveita. Ajattelin, että mies saa muistaa minua tyylillään. Kävimme sitten yhdessä vaunukävelyllä vauvan kanssa ja mies osti ärrältä Magnum-jätskit. Omalla tavallaan oli ihan sympaattista, meillä oli rahat tosi tiukassa silloin.
Sen jälkeen olen selvästi rautalangasta vääntäen sanonut, että haluaisin äitienpäivänä nukkua pitkään sekä saada kukkia ja täytekakkua. Parin katastrofaalisen äitienpäivän jälkeen mies on vihdoin tämän tajunnut ja tänä vuonna sain kaiken toivomani, ja vielä kauniin korunkin lahjaksi. Jäljelle jää kuitenkin kurja epäilys siitä, että mies muistaa minua vain siksi koska olen sitä pyytänyt ja välttääkseen itkut ja loukkaantumisen, ei niinkään siksi, että aidosti haluaisi muistaa minua.
Toki olen iloinen nykytilanteesta, mutta se nyppii, että jotenkin minä olen päätynyt hoitamaan myös anopin muistamiset äitienpäivänä. Ideoin, organisoin ja ohjaan lasten korttiaskartelut, siivoan jäljet, kirjoitan tervehdykset ja laitan paketit postiin. Miten muilla, muistatteko ja passaatteko myös anoppia äitienpäivänä?
Täytyy sanoa että kun kuuntelin muutaman äiti ystäväni kertomuksia kuinka mies keitti kahvit ja oli hakenut kakun ja ostanut pienen lahjan ja valvonut vauvan kanssa yön ja aamun niin yksin ollessani itku tuli, mietin mite paska olen ja vannoin ettei ikinä enää ton ukon kans yhtään lasta eikä mitään muutakaan.ihana muistaa eka äiskäpäivä tällaisena.synnytyksen jälkeen herkillä muutenkin ja odottanut edes hierontaa ilman pyyntöä.luojalle kiitos mun ei tarvii jäädä yhteen miehen kans esim taloudellisista syistä.oma asunto vaan hakuun.ja ehkä munkin kohdalle joskus tulee mies jolla perustavat on olemassa ja naisen kohtelu.näköjään näitäkin on,se pitää vaan löytää.arvosta äiti ja nainen itseäsi
Erikoinen asenne ap:lla kun haukkuu miehensä jo viikko etukäteen.
Miksi pitää elää paskan miehen kanssa kun hyviäkin on?
Taitaa olla ero järkevin ratkaisu molemmille.
Mieheni tekee myös reissutyötä ja on poissa ison osan viikosta jolloin hoidan vauvaa yksin.siinäkin on jo tarpeeksi syytä etten ole mielestäni niin huono äiti että en ansaitsisi hieman kunnioitusta