Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua seksiä

Vierailija
06.05.2010 |

Mieheni ei halua seksiä juuri lainkaan. Ruinaamalla saan seksiä ehkä kerran kuussa. Olemme olleet yhdessä reilut 5 vuotta ja meillä on 3-vuotias lapsi. Olemme puhuneet asiasta hyvässä hengessä usein, ja mieheni on toivonut minulta ns. hitaampaa lähestymistapaa. Hänen mukaansa menen suoraan asiaan liian nopeasti, kun haluan seksiä.

Tilanne turhauttaa minua. Mieheni masturboi säännöllisesti, ja olen pitänyt sitä hyvänä asiana, koska mielestäni masturbointi on luonnollinen osa seksuaalisuutta. Nyt masturbointikin alkaa vähitellen ärsyttää, koska olen koko ajan puutteessa.

Rakastan miestäni ja suhteessamme on paljon hyväöä (huumori, arjen töiden jakaminen jne.). Harkitse silti rakastajan ottamista tai edes satunnaista syrjähyppyä, koska ilman seksiä eläminen rasittaa todella paljon.

Olen koettanut työntää asian pois mielestäni ja lähestyä miestäni mahdollisimman paineettomasti ja rauhallisesti, tuloksetta. Harvoin seksiä, ja sekin hieman pakonomaista. Olemme puhuneet siitä, ettei seksissä tarvitse aina "onnistua", ja olemme tästä molemmat tästä samaa mieltä.

Olen kysynyt, enkö ole enää miehestäni haluttava, ja kuulemma olen. Kysyin kerran, voisinko hakea seksiä muualta, koska suhteessamme muu on kunnossa. Mieheni mukaan se olisi avioliittomme loppu. Olen siis ikäänkuin panttivankina. Joko olen lopun ikääni puutteessa tai sitten eroan ja katson, mitä elämä tuo tullessaan.

Onko teillä samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minusta kirjoituksesi oli niin hyvä, ja kauniisti kirjoitettu että minä näyttäisin sen sinuna miehellesi. Että mies ymmärtäisi että näin vaan ei voi jatkua, että hän ymmärtäisi mitä tilanne sinulle tekee ja mihin tilanne uhkaa nyt päätyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän