Lapsi lopettaa pph:lla, mitä mieltä tästä lahjaideasta?
Pikkukakkonen tulossa. Ajattelin ostaa joko puun- tai pensaantaimen tai sitten maljakon jossa kukka. Kumpi parempi? Mies oli sitä mieltä että puuntaimi on huono, jos tahtovat itse valita. Onko näin?
Entä maljakko, mikä maljakko olisi sopiva iäkkäälle, tyylikkäälle naiselle? Eikä saa olla törkyhintainen....
Kommentit (7)
Varmasti mieluinen, voi ostaa ne kesäkukat, puun tai pensaan oman makunsa mukaan.
Varmasti mieluinen, voi ostaa ne kesäkukat, puun tai pensaan oman makunsa mukaan.
Olen sattumalta saanut sekä taimen että maljakon kukkineen, tykkäsin molemmista. Mitään hirveän arvokasta en itse haluaisi, tulee vaivautunut olo, työtänihän (ihanaa sellaista) minäkin vain teen. Kiitoskin riittää! =)
joku isompi kesäkukka ja siihen ruukku. Tai amppeli. Ei jää sitten haitoille, jos ei tykkääkään ja kesäkukkiahan kaikki ostavat jokatapauksessa.
Esim ruukkuhortensia. Sen saa kyllä talvehtimaankin, jos osaa / haluaa
taimea (haluan itse valita kasvini pihalle) enkä varsinkaan maljakkoa (kaapissa on juuri ne mitä tarvitsen).
Kukat kyllä ovat ihania. mitä jos ostaisin leikkoja tai sit jotain kesäkukkia joista pääsee eroon viimeistään kuihduttuaan :-)