Lapsen pituusennuste 156 cm. Tuleekohan kiusatuksi?
Kyseessä tyttö?
Kommentit (101)
[quote author="Vierailija" time="05.05.2010 klo 19:20"]
Tässä muutamia tunnetumpia "pätkiä":
Jada Pinkett Smith - 1,51cm
Eva Longoria (153 cm)
Mary Kate Olsen height (152 cm)
Hayden Panettiere (153 cm)
America Ferrera (152 cm)
Kylie Minogue height (152 cm)
Paula Abdul height (152 cm)
Christina Ricci height (154 cm)
Ellen Page (154 cm)
Kristen Bell (155 cm)
Ashley Olsen (155 cm)
Hilary Duff (155 cm)
Nicole Richie (155 cm)
Lucy Liu (157 cm)
Rachel Bilson (156 cm)
Avril Lavigne (156 cm)
Christina Aguilera (156 cm)
Alyssa Milano (156 cm)
Shakira (156 cm)
Salma Hayek (156 cm)
Vanessa Anne Hudgens (156 cm)
Jennifer Love Hewitt (157 cm)
Rachael Leigh Cook (157 cm)
Reese Witherspoon (157 cm)
Jessica Simpson (159 cm)
Amy Winehouse (159 cm)
Kelly Ripa (159 cm)
Brittany Snow (159 cm)
Brittany Murphy (159 cm)
Sarah Michelle Gellar (159 cm)
Carmen Electra (159 cm)
Natalie Portman (160 cm)
Ashanti(160 cm)
Kristin Kreuk (160 cm)
Emmanuelle Chriqui (160 cm)
Jodie Foster (160 cm)
Julianne Moore (160 cm)
Stacy Ferguson (160 cm)
Ashley Tisdale(160 cm)
Madonna (161 cm)
Scarlett Johansson (162 cm)
Winona Ryder (161 cm)
Amy Adams (161 cm)
Renee Zellweger(163 cm)
Rachel McAdams (163 cm)
Megan Fox(165 cm)
Eva Mendes (165 cm)
[/quote]
Nuo eivät ole mitään pätkiä. Varsinkin listan loppupäässä on keskipituisia ja keskivertoa pidempiä naisia.
Ei nainen voi oikein koskaan jäädä liian lyhyeksi, monet miehet melkein palvoo pieniä naisia. Sitten tietysti on eri asia jos jää ihan lyhytkasvuiseksi eli alle 140-senttiseksi, mutta se nyt on todella harvinaista. Tuommonen 156 on aika tavallinen kuitenkin, tai tuon mittaisia naisia on paljon vaikka keskimitta onkin 10cm enemmän.
Ja ei ole kiusattu. Itseasiassa olin koulun suosituimpia tyttöjä. Pojat tykkäävät pienistä ja siroista
ollut aina suht' suosittu poikien ja miesten keskuudessa. Ei ole kiusattu.
Aina harmin aihe ollut se, että tarvitsen aina tuolin alle kun otan keittiön hyllyiltä jotain :)
tyttö. Enemmän pojat kiusasivat ja nauroivat "isoille iidoille", usein haukkkuivat selän takana romuluisiksi jne. Piente naiset ne on miesten mieleen:)
3 vuotiaana ennustettiin että musta tulee erittäin lyhytkasvuinen. 4 vuotiaana että musta tulee hirvittävän pitkä siis reilusti yli 180 cm. Nyt sitten olen jonkun vertaa alle 180 cm eli juuri sopiva! ja tuskin ketään pituuden vuoksi haukutaan.
tyttö. Enemmän pojat kiusasivat ja nauroivat "isoille iidoille", usein haukkkuivat selän takana romuluisiksi jne. Piente naiset ne on miesten mieleen:)
eikös miehet nimenomaan tykkää pitkistä naisista? Kauneusihannekin maailmassa on sen mukainen, ei kyllä yhtään lyhyiden naisten puolella. Mutta pidä oma kuvitelmasi niin sinulla on parempi mieli.
Ja ei ole kiusattu. Itseasiassa olin koulun suosituimpia tyttöjä. Pojat tykkäävät pienistä ja siroista
olla että pikkupojat tykkää lyhyistä koska pojat kasvaa hitaasti. Aikuiset miehet tykkää pitkistä naisista.
Itse olen aika pitkä ja musta on kyllä tykätty aina.
pätkä olen, mutta on niitä lyhempiäkin, tuskin ketään kiusataan pituuden tai lyhyyden vuoksi.
Toivon usein muutamaa lisä senttiä (pituutta) että ylettäisin johonkin. Esim. kaupoissa joskus tavarat tosi korkealla.
Onneksi mieheni on yli 180cm.
eikös miehet nimenomaan tykkää pitkistä naisista? Kauneusihannekin maailmassa on sen mukainen, ei kyllä yhtään lyhyiden naisten puolella. Mutta pidä oma kuvitelmasi niin sinulla on parempi mieli.
Ensinnäkin, hankkikaa elämä ja itsetunto, niin ei tarvitse miettiä sitä mistä miehet tykkää.
Toiseksi, pituus ei ole siinä tykkäämisessä mitenkään merkittävä asia, kuten ei muukaan yksittäinen ulkonäön piirre. Joku mies saattaa tietysti tykätä nimenomaan mallimittaisista naisista ja toinen rakastaa taskuvenuksia, mutta useimmat mieltyvät koko pakettiin, ihmiseen.
Koska herättää suojeluvietin ja ovat söpöjä. Meidänkin koulussa pitkiä haukuttiin, ei lyhyitä.
Mallimittaiset lehtien sivuilla. Photosopataan kylkiluut piiloon jne. Luonnossa pahan näköistä.
Pitkät usein romuluisia, jalat tasapaksut ja kankeita. Kivan näkösiä vaatteet päällä mut ilman vaatteita :-(
olla että pikkupojat tykkää lyhyistä koska pojat kasvaa hitaasti. Aikuiset miehet tykkää pitkistä naisista.
Itse olen aika pitkä ja musta on kyllä tykätty aina.
Ei, osa miehistä pitää pienistä naisista, osa pitkistä. Kyllä ne muut asiat yleensä ratkaisevat kuin pituus.
Ystäväni, 155cm, on kyllä ollut miesten keskuudessa todella suosittu, vaikka ystäviini kuuluu todella kauniita 175+ naisia, niin tämä yleensä nuorempana vei miehet :)
on 154.5 senttiä pituudeltaan ja ikääkin on jo 18-vuotias. Pitäisikö hänelle sanoa, että ala häpeämään itseäsi? Iloinen, tasapainoinen ja onnellinen tyttö on onneksi. Pituus ole ikinä haitannut häntä.
Ei edes se, että olen häntä yli 10cm pidempi.
Koska herättää suojeluvietin ja ovat söpöjä. Meidänkin koulussa pitkiä haukuttiin, ei lyhyitä. Mallimittaiset lehtien sivuilla. Photosopataan kylkiluut piiloon jne. Luonnossa pahan näköistä. Pitkät usein romuluisia, jalat tasapaksut ja kankeita. Kivan näkösiä vaatteet päällä mut ilman vaatteita :-(
lyhyet kauneempia ilman vaatteita kuin pitkät? täysin absurdi ajatus.
haluaa että mies on häntä pidempi, ja luulisin että myös aika moni mies haluaa mieluummin itseään lyhyemmän kuin pidemmän naisen. Joten pätkillä riittää enemmän valinnanvaraa :)
Itse olen 156cm ja minua on lyhyydestä kiusattu. Paljon tulee nyky yhteiskunnassa vastaan pulmia jotka johtuvat lyhyydestäni esim tavarat kaupassa liian korkealla, ei oteta todesta, vaatteita vaikea saada jne.
Nyky suomalaiset naiset kun ovat keskimäärin 10 cm pidempiä.
Koska herättää suojeluvietin ja ovat söpöjä. Meidänkin koulussa pitkiä haukuttiin, ei lyhyitä. Mallimittaiset lehtien sivuilla. Photosopataan kylkiluut piiloon jne. Luonnossa pahan näköistä. Pitkät usein romuluisia, jalat tasapaksut ja kankeita. Kivan näkösiä vaatteet päällä mut ilman vaatteita :-(
lyhyet kauneempia ilman vaatteita kuin pitkät? täysin absurdi ajatus.
Miettikää nyt, ihmiset. On rumia pitkiä ihmisiä, todella kauniita pitkiä jne.
Voi vittu kuinka typerää keskustelua.
Ihminen nyt on sen pituinen, mihin sattuu kasvamaan. Sen kanssa on elettävä. Tunnen esimerkiksi yhden erittäin onnellisen ja iloisen lyhytkasvuisen ihmisen(kansankielessä kääpiön). Vaikka häntä on nimitelty kääpiöksi, hobitiksi ym koko ikänsä, eipä se häntä haittaa, itsetunto on kohdallaan ja tietää rajansa ja mitä on. Siinä teille esimerkki! Sitäpaitsi tämä nainen on seurustellutkin jo kauan, ihan kelpo miehen kanssa, jolla ei ole mitään fetissiä!
sellainen pitkäsäärin ja siro, pienipäinen. Vai onko lyhyet raajat ja raskastekoinen muutenkin.
[quote author="Vierailija" time="24.04.2011 klo 14:59"]
Eivät mitään kovin näyttäviä ilmestyksiä. Pitemmässä ihmisessä pieni ylipaino ei näy kuten pienessä. En muista nähneeni hoikkaa ja pienipyllyistä 150-160cm naista.
Ainakin kaukoidässä ja eteläeuroopassa on vaikka millä mitalla tuonmittaisia hyvinkin sirorakenteisia naisia... Suomalaisissa kyllä aika usein lyhyempäänkin varteen yhdistyy roteva lantio ja taipumus vanhemmiten lihoa.