Lapsen pituusennuste 156 cm. Tuleekohan kiusatuksi?
Kyseessä tyttö?
Kommentit (101)
Kaikkea sitä tulee mieleenkin. Entäs jos on rillit? Ruma? Lihava? Tyhmä? Isorintainen? Lauta? Huono koulussa? Hyvä koulussa? Haloo!
Itse olen 153 cm eikä elämässä, ikinä, ole tullut kommentteja pituudesta saatika että olisin kiusatuksi joutunut. Kyllä niitä kiusaamisen aiheita löytyy muualtakin jos kiusata meinaa.
ja toisekseen ei varmasti tule kiusatuksi tuosta sen varmemmin kuin mistään muustakaan. Olen 154cm pitkä eikä minua ole kertaakaan kiusattu lyhyydestä, joistain muista päättömistä aiheista silti on.
mutta sen kanssa täytyy vain elää. Lisäksi, usein lyhyet naiset on luonteeltaan aika terrierejä, niin ei kukaan uskalla kiusata. :)
että otan joko koulussa opettajaan tai kiusaajan vanhempiin välittömästi yhteyttä. Ei kiusaamista saa sallia. Ei kiusaminen ole sallittua, vaikka ihminen olisi 120 cm pitkä aikuisena. Älkää hyväksykö kiusaamista!
olen 14-vuotias ja 150cm pitkä enkä tästä enää kasva pituutta kuin pari senttiä korkeimmillaan. luokkalaiseni vain sanovat "oiku oot lyhyt" eikä mitenkään haukkuen. minusta on vain "söpöä" olla pieni :D
kukaan ei ole koskaan kiusannut, joskus on kyllä hieman tytötelty ja vähätelty. Mutta hyvin olen pärjännyt ja olen esimiesasemassa töissä. Tykkään olla lyhyt ja olen huomannut että miesten mielestä lyhyt, kaunis nainen on houkuttava. Ja lapsetkin tykkäävät selvästi lyhyistä naisista, eivät ole niin pelottavia kuin isot aikuiset.
Musta piti tulla lähes kaksimetrinen. Tuli 170, eli en ole edes missin mitoissa.
ei vällttämättä ainakaan minua ei olla kiusattu minusta piti tulla 190 mutta jäi tälläne 148 cm
Tyttärelläni oli pituusennuste 158cm ja on nyt 13v jo 163cm pitkä, joten se siitä sitten
Kauneusihannehan on ollut melkein aina pitkä nainen, malleilla on pitkät ja parhaat vartalot esittelemään vaatteita miksi muuten he olisivat malleja? Ja miksi niin monet hyvännäköiset miehet haluavat mallin jos ne näyttävät kerta luonnossa rumalta ja romuluisilta esim. Orlando Bloom ja Victoria's secret malli-Miranda Kerr, voisin listata näitä ihan älyttömästi. Pitkillä naisilla on pitkät sääret ja kaunis selkä! Ja myös monien miesten mieleen Paris Hiltonkin on melko pitkä oliko se nyt joku 175. Ja tänä vuonna äänestetyt maailman seksikkäin nainen Katy Perry on pituudeltaan 170, 2. Brooklyn Decker 175, 3. Zoe Saldana 170,4. Blake Lively 180,5. Megan Fox 168 eli miksei nämä ole sitten niitä pätkiä? Ja te ''pätkät'' ette ehkä tajua mutta saatatte loukata noilla kommenteillanne jotain pidempiä ihmisiä, kaikki on uniikkeja !!!
mutta ikinä ei ole pituuden takia kiusattu.
Olis kivempi olla vähän pidempi, ehkä siks, ettei aina tarttis sitä 5-7 cm lyhentää farkkuja :D
Luulen, että naiselle ei ole pituudella niin suurta merkitystä kuin miehelle. En voisi ottaa miestä joka olisi alle 170 cm pitkä. Tosin mieheni on 184 cm..
Pojista onneks kasvanu kunnon mittasia. Toiseksi nuorin on nyt 13 vuotiaana 175 cm ja jalkakin jo 43. Eli isolta vaikuttaa tulevaisuus :)
Sehän on vaan rikkaus, että on eri kokoisia ihmisiä. Ei me voida/saada olla samaa massaa kaikki.
Itse olen 154 senttinen, ei ole pituudesta ollut ikinä ongelmia, ei urheilu-uralla(tosin en olisi voinut ikinä olla korkeushyppääjä tai koripalloilija), ei miestensaannissa ongelmia, ei missään muussakaan.
Kyllä se pituus on korvien välissä.
Aikuisena sen sijaan olen kuullut vittuilua pituudestani. Mutta ei se aikuisiässä niinkään ole haitannut, kun osaa jo jättää tuollaiset kommentit omaan arvoonsa.
Minua ei ole kiusattu. Olen 153,5 pitkä. Kasvoin 1-7 vuotiaana pituutta tosi paljon, mutta nyt olen tälläinen. :)
Kyseessä on aikuispituus murrosiän jälkeen.
Kiusaaminen riippuu niin monista asioista, että ei mikään pelasta kiusaamiselta, jos sen kohteeksi jostain merkillisestä syystä sattuu valikoitumaan.
Oma lapseni on vielä lyhempi ja ollut ikäluokkansa lyhin vauvasta saakka. Kyllä hänenkin kohdallaan on löytynyt parempia kiusaamisen aiheita kui lyhyys.
Kieltämättä hän itse kokee vähäisen pituutensa kiusalliseksi.
omallakin kohdalla heitti seitsemän senttiä ja tuollahan jollain oli heittänyt 30 senttiä, että ihan turha alkaa nyt huolehtimaan, varsinkaan kun 156 cm on ihan normaali pituus. Jos mallia kaavailit lapsestasi niin sitten tietysti on kauhea isku varmaan tämä :D onneksi lapsimallit saa olla minkä mittasia vaan...
kans yks 158cm,enkä kyllä muista että pituudesta olisi kiusattu mitenkään!Kasvukin on hyvin yksilöllistä,itse oon ollut tämän pituinen jo 12v.,kun taas nuorempi siskoni (n.162cm) kasvoi vasta 16v. Jos kiusatuksi joutuu,syy voi olla ihan mikä vaan!
...että nuo pituusennustukset on neuvoloissa lopetettu ja että perustelu olisi ollut juuri se, että olivat loppujen lopuksi valtavan epätarkkoja. Jotkut kasvavat tasaisemmin, jotkut epätahtisemmin. Meidän perheessä on selvästi tapana kasvaa pienenä nopeasti ja sitten vauhti hidastuu. Itsellä pituusennuste 185, pituutta 168. Isosiskolla pituusennuste 192, pituutta 160. Pikkusiskolla pituusennuste 188, pituutta 170. Omalla tyttärelläni tuon mukaan pituusennuste olisi tasan kaksi metriä. Ehkä ei kuitenkaan ihan pidä paikkaansa sekään.