Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tykkäisit jos miehesi veisi sinut äitienpäivälounaalle

Vierailija
05.05.2010 |

ABC-liikennemyymäläasemalle?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä siinä tapauksessa avaruusoliot olisivat kaapanneet mieheni ja antaneet kopion tilalle.

Mieheni ei ikinä - ei ikinä - veisi minua syömään ABC-ketjun ravintolaan. Pidämme hyvästä ruoasta, hyvästä viinistä ja hyvästä palvelusta.

Vierailija
42/48 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin istuisin kotona pöytään syömään miehen laittamaa hyvää ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies erikseen sanoisi, että mennään äitienpäivälounaalle (eikä siis nimeäisi ravintolaa) ja laittautuisin syömistä varten, niin ottaisi kyllä päähän.

Jos sen sijaan äitienpäivänä kysäisisi, että lähdetäänkö johonkin syömään ja mentäisiin ABC:lle, niin ei haittaisi.

Syödään usein muualla kuin kotona ja tosi erilaisissa paikoissa. Joskus ruokaa on salaatti hampurilaispaikassa, joskus pitkän kaavan mukaan ns. hienossa ravintolassa ja kaikkea siltä väliltä. Muutoin ei kumpikaan ole toista huonompi, mutta sitten tietysti olisi pettymys, jos odottaisi toista ja saisikin toisen.

Vierailija
44/48 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvitse hienostella ja saa mättää ruokaa lautaselle niin paljon kuin haluaa. Saa jutellakin ihan rauhassa eikä tarvitse miettiä, että henkilökunta kuulee jutut

Vierailija
45/48 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka silloin tällöin käydäänkin ABC:llä mättämässä, kun on kiire tai jotain. Mukava paikka arkiseen ulkona syömiseen, kun lapset voivat syötyään leikkiä.

Mies kyllä tuntee mut sen verran hyvin, ettei mua sinne äitienpäivänä veisikään. Itse asiassa olen monena vuonna laittanut itse äitienpäivälounaan meidän molempien äideille ja samalla tietysti isille ja siskolleni. Nautin "juhlan" laittamisesta kotona enemmän kuin tuollaisena ruuhkapäivänä ravintolassa syömisestä lasten kanssa.

Se kai ihan riippuu siitä, millaisena juhlana ihmiset äitienpäivää pitävät. Leppoisaan perheenkeskeiseen ruokailuunhan ABC on rento ja vaivaton paikka, vaikka siitä kaikki juhlavuus onkin kaukana. Itse taas ajattelisin, että ABC:llä äitienpäivälounaan tarjoaminen olisi vähän epäkunnioittavaa. Onhan se kuitenkin pohjimmiltaan huoltoasema... Taidan kuulostaa vähän snobilta.

Vierailija
46/48 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukupuolella tuolla nyt ei ole mitään tekemistä. Mun mies arvostaa hyvää ruokaa sen verran ettei taatusti kuvittele abc:n olevan mikään ruokapaikka.

tärkeämpi kuin se toteutus. Ei mies ymmärrä kuinka nainen haluaisi mielummin romanttiselle kynttiläillalliselle johonkin ihanaan paikkaan, jossa syötäisiin useampi tunti kynttilänvalossa juoden viiniä. Mies ajattelee, että se abc- ruokailu ajaa saman asian :) Sama jos sinä viet isän syömään tai viettämään laatuaikaa, niin yleensä mies menisi mielummin vaikka lätkämatsiin, pari tuoppia kaljaa ja sitten hampparille. Niin me vaan ollaan erilaisia :)

Vierailija
47/48 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä siinä tapauksessa avaruusoliot olisivat kaapanneet mieheni ja antaneet kopion tilalle. Mieheni ei ikinä - ei ikinä - veisi minua syömään ABC-ketjun ravintolaan.

Mun mieheni ei ikinä, ei todellakaan ikinä, veisi mua syömään ABC-ketjun ravintolaan, mihinkään muuhunkaan ketjuravintolaan tai ylipäänsä mihinkään ravintolaan. Hän ei myöskään veisi minua syömään mihinkään pikaruokapaikkaan eikä edes kahvilaan, ei syömään eikä kahville. Mun mieheni ei yksinkertaisesti ikipäivänä veisi mua syömään yhtään minnekään, koska sehän olisi - hui kauhistus! - hillitöntä rahan tuhlausta. Halvemmalla pääsee, kun tekee itse sen ruuan, tai, kuten viime vuonna äitienpäivänä, soittaa oman äitinsä eli anoppini tekemään sen ruuan. No okei, mies soitti anoppinsa meille vain siksi, että kuopus oli vasta kuukauden ikäinen, valvotti aika lahjakkaasti ja minä olin umpikuollut väsymyksestä, ja jonkun oli pakko hoitaa lapset - mutta mieshän olisi joutunut olemaan pois töistä, mutta onneksi anoppi pelasti poikansa niin kaamealta kohtalolta.

Vierailija
48/48 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ikään ei enää viitsi olla turhamainen pissis.

Mieheni voisi sen vaikka tehdäkin, tuskin tekisi, mutta _voisi_ tehdä. Miksi loukkantuisin?

Ehkäpä elämässä on isompiakin asioita yli 20 aviovuoden jälkeen kuin se missä sitä syö.

Olen saanut niin paljon erikoisia, uniikkeeja ja kalliitakin lahjoja yhteiselon varrella, että vaikka nakkikioskille veisi syömään en todellakaan loukkaantuisi.

Teen kaikkeni kasvattaakseni lapsistani sellaisia, jotka käyttäytyisivät asiallisesti eivätkä olisi turhamaisia, typeriä nirppanokkia kuten täällä moni näyttää olevan.