Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tykkäisit jos miehesi veisi sinut äitienpäivälounaalle

Vierailija
05.05.2010 |

ABC-liikennemyymäläasemalle?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vien vaimoni äidilleni syömään. Äiti on entinen kokki ja saa luvan kokata illallisen perheelleni.

T: 11cm mies

Vierailija
22/48 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän reppana rahajutuissa ja koska minulla on päävastuu budjetista+ruokaostoksista, eihän se mies osaa edes pariakymppiä säästää etukäteen äitienpäivää/synttäripäivää varten :(. Sitten vaipuu itsesääliin kun ei tänäkään vuonna "voinut" minulle mitään kivaa tarjota...ja joo, lahjaakaan en saanut kun synttäreitäni vietin. Itse laitan aina tarjoilut juhliin (ja järjestän ne!!), hoidan siivoukset ym. muiden perheenjäsenten kohdalla mutta ilmeisesti minua ei joko tarvitse hemmotella tai sitten omasta surkeudesta ei edes yritetä päästä yli. Raivostuttavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ny sille reppanalle edes viikkorahaa. Taidat pitää miehesi liian tiukasti tossun alla.

Vierailija
24/48 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mies ei itse tuollaisista paikoista välitä, mutta enköhän minä siellä voisi syödä, jos noin kuitenkin tapahtuisi. meillä mies on tarkempi ruokapaikkojen suhteen kuin minä. minä voin muksujen kanssa käydä hampurilaisellakin näissä pikaruokapaikoissa, mutta miestäni en sellaiseen saisi mukaan. =D

Vierailija
25/48 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sitten Heselle. Mutta tylsä ruveta itse kokkaamaan äitienpäivänä.

Vierailija
26/48 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näytti olevan salin täydeltä äitienpäiväruokailijoita. Ei kait hassumpi paikka.

Vierailija
27/48 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten olisin yllättynyt.

Vierailija
28/48 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä voi mitenkään kuvitella, että mieheni niin tekisi.

Vierailija
29/48 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

töppöstä toisen eteen kotia kohti. Ja toteaisin että "aika paljon näet kyllä vaivaa vittuillaksesi mulle, kiitti vaan vaivannäöstä"

Vierailija
30/48 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtuisi ABC:n pihalla ennen kuin tuonne sisälle olisi lounastamaan menty.

Vierailija
31/48 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä johtuu siitä, että olen ollut töissä tuolla lafkassa ja jaksoin ihmetellä sitä mammojen määrää jotka pääsivät sinne lounaalle :P

Vierailija
32/48 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikasta viis kunhan on hyvää seuraa

Vierailija
33/48 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se olisi suloista ja ihanaa.

Ei olis paikalla väliä, jos yllätyksenä tulisi tuo äitienpäivälounas. :)

Vierailija
34/48 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mies joutuisi silloin jättämään työnsä kesken, käymään suihkussa, vaihtamaan vaatteet jne. eli tuhlaamaan työaikaa turhuuteen

Vierailija
35/48 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran satuttiin sinne syömään äitienpäivänä(kin) ja kivaa oli. Minä söin rauhassa miehen kanssa valmiiksi tehtyä ruokaa ja lapset peuhasivat leikkipaikassa. Kaikilla oli kivaa.

Vierailija
36/48 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tärkeämpi kuin se toteutus. Ei mies ymmärrä kuinka nainen haluaisi mielummin romanttiselle kynttiläillalliselle johonkin ihanaan paikkaan, jossa syötäisiin useampi tunti kynttilänvalossa juoden viiniä.

Mies ajattelee, että se abc- ruokailu ajaa saman asian :)

Sama jos sinä viet isän syömään tai viettämään laatuaikaa, niin yleensä mies menisi mielummin vaikka lätkämatsiin, pari tuoppia kaljaa ja sitten hampparille.

Niin me vaan ollaan erilaisia :)

Vierailija
37/48 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiitos ajatuksesta, mutta haluan vapaapäivänä syödä jossain muualla, kuin työpaikallani..."

Ja mies kyllä tietää tuon, joten ei pelkoa, että ABC:lle menisimme.

Itse asiassa en halua äitienpäivänä tai muinakaan juhlapäivinä minnekään ravintolaan syömään. Liikaa ihmisiä, tungosta ja hälinää.

Vierailija
38/48 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole siellä enää töissä. Silloin äitienpäivä hässäkässä mietin, että mitä äidit tykkäävät tästä romanttisesta eleestä ja näemmä tykkäävät ;)

AP

Vierailija
39/48 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus autoreissulla kun on ihan pakko saada nopeesti jotain niin abc käy...jos on rahat kireellä niin syön mieluummin vaikka kotona miehen ja muksujen valmistamaa ruokaa :)

Vierailija
40/48 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se olisi kyllä mieheltä jonkin sortin huumoria. Mies nimittäin inhoaa huoltsikoilla syömistä ja välttelee sitä tien päälläkin.