vauvavakuutuksen hylkäys?
Millä perusteella teillä on hylätty syntymättömän vauvan vakuutus? Sain juuri hylkäävän todella ympäripyöreän ilmoituksen.
Mitään perusteita ei ollut, ainoastaan että tilastollinen riski on noussut. Mutta MIKSI?! On seprkl kumma että ei voida niitä perusteluja laittaa mukaan. Olen terve ihminen, raskaudessa ei ole ollut ongelmia. Ei aikaisempia raskauksia.
Milläs perusteella muilla on hylätty?
Juu ja soitan todellakin huomenna sinne ja irtisanon muutkin vakuutukseni, jotka juuri tuonne Pohjolaan vasta siirsin tämän vauvavakuutuksen takia.
Kommentit (24)
Jos on liian vanha, niin vakuutusta ei saa kohonneen down-riskin takia.
Olen saanut molemmille vakuutuksen ja korvaukset sairasteluista on tullut ilman ongelmia ja nopeasti.
Eka lapsi syntyi sektiolla. Ja samassa raskaudessa oli raskausmyrkytys. Silti sain ongelmitta toiselle lapselle syntymättömän vakuutuksen.
ja puhelinnumero, soitapa hänelle ja kysy syytä. Voit myös varata soittoajan yhtiön lääkärille, josko hän selvittäisi mistä on kyse ja samalla myös mahdolinen väärinkäsitys voidaan oikaista.
Puhelinsoitolla et vakuutuksiasi saa poikki, valitettavasti, se vaatii kirjallisen ilmoituksen.
Ehditkö vielä pyytää muista yhtiöistä vakuutusta vauvalle? Nyt kannattaa laitta hakemus kaikkiin, jos ehdit ja jos joku myöntää niin sitten sieltä.
ja down riski ei ollut kohonnut seuloissa.
mun kuoressa oli vain päätös ja siinä luki että edellämainitut syyt ja edellä ei lukenut mitään:D