Kuinka monesti olet nähnyt miehesi itkevän? ev
Kommentit (8)
ja useita kertoja olen nähnyt mieheni itkevän, mm.esikoisen synnyttyä ja mieheni isän sairastuttua vakavasti.
Kuuden vuoden suhteemme aikana. Mieheni ei näytä helposti tunteitaan. Mä taas itkeä pillitän harva se päivä.
Kuolemantapausten yhteydessä eli saa olla aika kova tilanne että mies itkee. Joskus kyyneltyy hiukan, kun lapset tekevät jotain poikkeuksellisen hellyttävää.
kun raskaus päättyi keskenmenoon mieheni oli niin surullinen, että silmistä valui kyyneliä. Ei näytä helposti negatiivisia tunteitaan. Minusta oli ihanaa, kun hän itki ja sain lohduttaa vuorostani häntä. Neljä vuotta ollaan oltu yhdessä.
Ap
4 kertaa; pappansa tehdessä kuolemaa, esikoisemme syntymän jälkeen taisi olla tunteet hieman pinnassa kun itki erästä dokumenttia ja elokuvaa(lapsiaiheisia), lukiessaan lehdestä ystävänsä vauvan kuolinilmoitusta.
Humalassa tieysti joskus myös ikenyt mutta niitä en laske tähän.
On itkenyt ainakin lasten synnyttyä, koiran kuoltua, kaverinsa loukkaantuessa, leffoja katsoessa, pelattuaan huonosti lätkämatsissa, riidan jälkeistä sovintoa hieroessa jne:D 10v yhdessä.
itkee mmm. siitä kuinka paljon minua rakastaa, lastamme katsoessa monesti tulee tippa silmään jne. mieheni on herkkis :)