G yleensä halpismerkkejä suosiville: Mitä ostat merkkituotteena ja miksi?
Kommentit (13)
minusta makuero on lähes aina huomattavissa. Vaatteissa kyllä ostan halpiksia, MUTTA kenkiin olen ruvennut panostamaan sekä lapsilla, että itsellä, kun niillä halvoilla vaan ei tee mitään ja se on todettu jo ihan liian monta kertaa.
jos vaatteista on kyse. Ostappa 3 egen paita ja pese kerran, kehtaatko käyttää sen jälkeen.
Ruuassa en pihtaile, se minkä ostan en katso merkkiä (enkä aina edes hintaa). Voin kyllä säästää jossain muussa.
en muka saa muulla riittävän puhdasta... CocaCola, ku halpikset maistuu ihan tosi pahalle, itse asiassa halpiskolat maistuu ihan samalle ku se litku, jota juotetaan sokerirasituskokeessa..
fairy en muka saa muulla riittävän puhdasta... CocaCola, ku halpikset maistuu ihan tosi pahalle, itse asiassa halpiskolat maistuu ihan samalle ku se litku, jota juotetaan sokerirasituskokeessa..
kahveissa noi laatuerot kyll' tosiaan parhaiten huomaa.Vitamiinit on my;s muuta kuin pirkkaa.
vaikka tietää ettei kannattaisi. Miksikö? No tietty siksi että on niin köyhä ettei ole sitä rahaa millä ostaa laatua.
Koska halpismerkit maistuu pahalle. Ja Twinings Early Grey -teetä.
A-jugurttia, siis sitä Valion maustamatonta. Koska lähikauppani halpis-maustamaton jugurtti on rasvatonta ja minä haluan normaalirasvaista.
kahvi - Juhla Mokkaa tai Presidenttiä
käsitiskiaine - Fairy
deodorantti - Bats
kasvovesi - clinique
siteet - libresse tai allways
tee - early grey
leikkeleet - saarioisten kulta(kalkkuna tai broitsku)
ulkoiluvaatteet - koko perheellä asialliset kuorivaatteet ja villa- ja tekniset aluskerrastot (retkeilemme ja purjehdimme)
jugurtti - ämpärissä myytävää "partaäijää".Siihen ole koukussa.
muuten aika lailla suosinkin päivittäistavaroissa ja elintarvikkeissa kauppojen omia merkkejä (pirkka, rainbow jne). Ihan siksi, että en halua maksaa tuotteiden mainostamisesta :) Ja pääsääntöisesti kyseiset tuotteet ovat aivan hyviä.
Onko olemassa jotain halpis-sinihomejuustoa?
Juhla mokka ja Aura
Esim. Pirkka menee hyvin pitsassa.
Ruuissa käytämme usein Pirkkaa (esim. mausteet, tomaattimurska ym) ja esim. vessapaperissa ja hammastahnassa merkkaa vain hinta. Vaatteissa esim. t-paidat ja sukat on yleensä halpoja. Kalliimmalla ostetaan sitten muun muassa
-Earl Grey (Stockan oma, muut ei vaan ole yhtä hyviä), no tee ylipäänsä...
-kahvi (tummapaahtoista, mieluiten Arvid Nordqvist tai esim. taas ne Stockan omat)
-suklaa (vain 70 % tai yli, mieluiten jostain suklaakaupasta)
-alkoholi (ei mitään lapparia, upcideria ym. bulkkikamaa, laatu korvaa määrän)
-talvitakit (kestäviä ja lämpimiä)
-nahkakengät (kestää paremmin)
-rintaliivit (koko 70 D, halpoja ei oikein edes löydy)
-pastajuusto (ei koskaan tavallista, vaan aina parmesan yms), maun vuoksi
-kosteusvoide (Kanebo, mulla hankala iho ja tämä ainoa toimiva)
-meikkivoide (Chanel) ja valokynä (YSL), on toimineet vaan niin paljon paremmin kuin halpikset
Itse ei kahvia juoda, mutta vieraille sitä ostetaan.