Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanhemmat ei hakeneet alaikäisiä lapsiaan putkasta

Vierailija
05.05.2010 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010050511603497_uu.shtml

En kyllä minäkään hakisi. Jos kerran viinaa pitää kaataa kurkuunsa ja leikkiä aikuista, niin kantakoon sit vastuunsa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät juoneet. Sieltä en saanut esimerkkiä omaan juomiseen, jota harrastin teininä. Eli älkää yleistäkö, että se, mitä kotona tehdään, vaikuttaa nuoreen. Ja tässä juuri tarkoitan tätä juomista. Kotona kannustettiin, rakastttiin ja pidettiin kuria. Siitä huolimatta Putkassa tuli myös oltua, ja pari ensimmäistä kertaa vanhemmat haki. Sitten eivät enää hakeneetkaan. Paljon myöhemmin vasta sitten älysin, miten paljon murhetta aiheutin vanhemmilleni. Ei siinä paljon auttanut sossun puhuttelut, eikä vanhempieen konstit. Kun murkkuikä kaikkine kauheuksine meni ohi, rauhoituin enkä senjälkeen ole pulloa korkannut.

Vierailija
22/33 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutuivat sijaiskärsijöiksi. Ei heillä ole resursseja hoidella lapsukaisia, niinkuin haastattelussakin sanottiin. Ja jos olisi samaan putkaan lyöty nuoriso puukko-Perojen ja Reiskojen kanssa niin oikeusjuttu olisi ollut edessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliisit ne lapset sinne vei. Turhaan ruikuttavat. Olisivat heittäneet suoraan kotiin.

Vierailija
24/33 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kännissä olevat vanhemmat.

Vierailija
25/33 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos eivät ole osanneet paremmin kasvattaa.

En kyllä minäkään hakisi. Jos kerran viinaa pitää kaataa kurkuunsa ja leikkiä aikuista, niin kantakoon sit vastuunsa.

Vierailija
26/33 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat hönöttää kotona, lapset viruu putkassa eikä vanhemmat suostu hakemaan lapsiaan pois sieltä :0 Ilmeisesti, siihen menisi liikaa hyvää häppäilyaikaa ja kuluisi rahaa taksiin? Ehkä he on myös ajatelleet, että ovatpahan ainakin tallessa siellä, ei niitä kannata tuoda kotiin pöllimään vanhempien viinaksia.

Vierailija
27/33 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hylätä lapset jos ne tekevät virheitä. mä olen sanonut omilleni ettei sellaista asiaa tai ongelmaa ole, etteikö kotiin voi aina soittaa/vanhemmille kertoa, vaikka olisi itse hölmöillytkin.

Vierailija
28/33 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hylätä lapset jos ne tekevät virheitä. mä olen sanonut omilleni ettei sellaista asiaa tai ongelmaa ole, etteikö kotiin voi aina soittaa/vanhemmille kertoa, vaikka olisi itse hölmöillytkin.

itse ole edes tajunneet ottaa yhteyttä...

Vierailija
29/33 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ole edes tajunneet ottaa yhteyttä...

putkasta pois?

Vierailija
30/33 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät vieneet lapsia kotiin? tai sos. viranomaisille.

Vanhemmilla ei välttämättä ollut rahaa taksiin tai olivat sitten niin kännissä etteivät tajunneet. Poliisi tässä viranomaisena sekä selvänä teki virheen eivätkä känniset vanhemmat.

Vierailija
31/33 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät vieneet lapsia kotiin? tai sos. viranomaisille.

Vanhemmilla ei välttämättä ollut rahaa taksiin tai olivat sitten niin kännissä etteivät tajunneet. Poliisi tässä viranomaisena sekä selvänä teki virheen eivätkä känniset vanhemmat.

se on poliisien vika? Ei poliisikaan voi vappuviikonloppuna lähteä kaikkia känniläisiä kotiin saattamaan.

Vierailija
32/33 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vanhemmat umpikännissä ja tässä tilanteessa vielä ne lapsetkin humalassa! Eiikös tämä ole lastensuojeluasia, jos alaikäisiä otetaan humalatilan takia säilöön, ihan pienessä hiprakassa oleviin alaikäisiin ei edes poliisit voi puuttua, joten on pitänyt olla erittäin humalaisia.

Vierailija
33/33 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo ylipäätään sen, että alaikäinen on humalassa, pitäisi olla lastensuojeluasia.