Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

gallup: tulosi yrittäjänä? mikä ala?

Vierailija
05.05.2010 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

töitä teen 5 päivää viikossa, 8-9 tuntia päivässä, vuositulot 35000-40000 brutto/vuosi

Vierailija
2/7 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotta yrittäjänä palkatta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasta eskarilaiseksi kotona hoidettuani ei avoimia työpaikkoja alallani (lääkinnällinen kuntoutus) ollut asuinpaikkakunnallani. Perustin siis toiminimen ja nyt tienaan hurjasti paljon enemmän kuin palkkatyössä. Työaika 20-30 tuntia viikossa ja lomalla olen aina koulujen loma-ajat, eli riittävästi!! Koska myyn ammattitaitoani, minun ei tarvinnut tehdä suuria alkuhankintoja. Finnveran 5000e naispienyrittäjälaina oli nopeasti maksettu pois.

Vierailija
4/7 |
06.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään kotipalvelusta tai vastaavasta kertoa omaa kokemusta?

Vierailija
5/7 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjyys kiinnostaisi ja alkaa nyppiä itseä, kun kaikki yrittäjät vaan nostavat hintoja (esim. pullat, kahvit, kampaamopalvelut yms.) ja oma palkka pysynyt lähes samalla tasolla viimeiset viisi vuotta. Työntekemisellä ei ainakaan juuri pääse rikastumaan, mutta pääsekö sitten yrittäjyydellä?

Vierailija
6/7 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano tarkemmin.. Palkka 1500-2000 €/kk. Ja työtunteja 45-55h/vko. Vaihtaisin heti palkkatöihin, jos vaan voisin.

Vierailija
7/7 |
05.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjyys kiinnostaisi ja alkaa nyppiä itseä, kun kaikki yrittäjät vaan nostavat hintoja (esim. pullat, kahvit, kampaamopalvelut yms.) ja oma palkka pysynyt lähes samalla tasolla viimeiset viisi vuotta. Työntekemisellä ei ainakaan juuri pääse rikastumaan, mutta pääsekö sitten yrittäjyydellä?

työlki ellää mut kaupal rikastuu...

ei vaan, itse olen juuri aloittanut yrityksen eikä tässä nyt rikastumisesta voi puhua. Enemmän menee kuluihin kuin mitä tuottoa tulee. Vissiin ihan normaalia pari ekaa vuotta. Ne kun hermot kestää niin jossain vaiheessa saattaa jotain jäädä taskuunkin. Niin ainakin toivon. Onneksi mun odotukset ei ollut korkeat... Ja tää siis ihan kokopäivä duuni mulle. Mut eiköhän tää tästä.