Lue keskustelun säännöt.
Teen autosta myyntiilmoitusta lehteen, paljonko laittaisin hinnaksi?
05.05.2010 |
Almera Diesel 2.2,vm2001, ilmastointi 2renk. 290tkm ajettu.. Onko 2500€ liikaa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ap