Ärsyttävimmä tv mainokse osa 2
Kommentit (96)
"Ei ne suuret tulot vaan ne pienet menot" ja sitten siinä on joku Räikkösen Kimi, joka ei tasan maksa verojaa Suomeen vaan jonnekin Sveitsiin tms. Hyvin säästyy rahaa :D
Helvetti kun tekisi mieli tempoa sitä turpaan. Yritän aina tolkuttaa itselleni, että näyttelijä on ilmeisen hyvä, kun saa yleisönsä uskomaan, että on oikeasti tuollainen.
Siinä mainoksessa, missä Keith Armstrong huutelee ihmisille, että " pystyt parempaan! ", on kaikki superärsyttävän mainoksen ainekset. Mutta Keke tekee siitä niin loistavan ihan vain omalla olemuksellaan. :D
joissa käsketään syömään ranskalaista jukurttia, jotta paska tulisi.
Käytetty Teppo Taviksia, mutta kyllä se näkyy "näyttelijä"suorituksissa. Argh.
En ikinä syö tuota jukurttia.
Samoin ne jädemainokset, joissa eukkaa orkut, kun vetää jäätelöä. Piehtaroi sängyssä sen jädepuikon kanssa. Ällööööö.
"Ei ne suuret tulot vaan ne pienet menot" ja sitten siinä on joku Räikkösen Kimi, joka ei tasan maksa verojaa Suomeen vaan jonnekin Sveitsiin tms. Hyvin säästyy rahaa :D
Huvittavaa. Ironista etten sanoisi.
Räikkösellä tuskin on pikkurahanpuutetta. Tai - ehkä onkin, kun lähtee moiseen skeidaan mukaan inisemään. Räikkösen tapauksessa nimenomaan inisemään...
Minuakin ärsyttää suunnattomasti sen ravitoterapeutin aktimel-mainos ja vaihdan samantien kanavaa.
Laura Malmivaaran Bio Luvil mainos taas on nautinnollista katseltavaa, että voisin ottaa tuon naisen vaikka vaimokseni, aivan ihana ja kaunis nainen ja mielelläni katson tuota mainosta vaikka joka mainoskaton ajan kokonaisuudessaan aina uudelleen ja uudelleen.
" i`m SO Tåål I`m SO TÅÅ-ååål" ja ne saakelin juoksumatot keskellä toria......KÄÄÄÄK!!! etenkin se pukumies ärsyttää tosi paljon !!!!
Mä en edes aluksi tajunnut sitä "Mä haluan kallen vessaan"-mainosta. Mä ihmettelin et miks se poika haluaa jonkun kallen mukaansa vessaan?
Laura Malmivaaran honotuskin ärsyttää.
Hauskoja on ollut elisan haalari äijien mainokset, viimeks se "en mä nyt tiiä"-mainos missä se yks vähätteli kaikkea omistamaansa.
sillä mainoksella jossa toisen keski-ikäisen naisen maha ei kestä lasten riehumista (vai mitä siinä nyt alussa tapahtuukin) ja toinen on sitä mieltä ettei mahan kannata antaa hidastaa tahtia.
Salkkarit-tietovisa mainokset esim. Viimeisin: Ulla Taalasmaa kähisee kun vanha limainen rotta "kenelle meijjjän Lellu (Lellu=Elina) myi asuntonsa? Tiedätköö siiinä! ?
"maito on niin tuoretta, että ihan niin kuin jääkaapissa asuisi lehmä" -repliikillä (tjsp.) varustettu mainos. Minulle tulee aina mieleen, että jääkaappi haisee navetalle, eikä siitä nyt tule kovin tuore ja raikas tunne...
"maito on niin tuoretta, että ihan niin kuin jääkaapissa asuisi lehmä" -repliikillä (tjsp.) varustettu mainos. Minulle tulee aina mieleen, että jääkaappi haisee navetalle, eikä siitä nyt tule kovin tuore ja raikas tunne...
Mitä nyt se "meidän neiti tykkää apprikoossista" (kuulostaa siis tuolta, aprikoosistahan siinä puhutaan) on ehkä pahempi.
Snellmannin mainokset säälittää. Ei niistä äijäparoista saa humoristisia symppiksiä millään.
Mutta mainostenhan tulee provosoida ja ärsyttää, eihän ne muuten jää mieleen.
Mua ärsyttää kans toi äiti mä haluan kallen vessaan, tosi typerä mainos. Mut vieläkin ällömpi on LAURA MALMIVAARA PESEE PYYKKIÄ! Fak!
kuin ärsyttäviä? En muista nyt yhtään "hyvää" mainosta...
"räppäävät" lapsukaiset ja villit rillit aiheuttavat seinille hyppimistä..