Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehen peniksen koolla väliä ?

Vierailija
24.07.2014 |

Hei !

Mitä mieltä olette, onko miehen peniksen koolla väliä ? Suomessa keskimääräinen peniksen pituus on n.13 cm ja paksuus noin 5 cm.

Muistattehan että vaginan "syvyys" on noin 11-12cm ennen kohdun kaulan alkamista.

Jos haluatte tieteellistä näkökulmaa asiaan niin tässä on lyhyt video, miksi kenenkään ei kannata kumminkaan huolestua jos on mukamas "lyhyt" penis :)

Kommentit (128)

Vierailija
41/128 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On merkitystä. Vain miehille.

Vierailija
42/128 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä peniksestä jonka mitat 13-14cm (pituus pyörii aina tuossa) ja paksuus noin 3cm (ympärys mitta muistaakseni 9cm??)

Harmittaa, vaikuttaa niin kovin pieneltä, raastaa itsevarmuutta vieläpä nuorella miehellä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/128 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma meisseli 17cm pitkä ja 13cm ympärys, riittäny on kaikenikäisiin ja kokoisiin koloihin mainiosti. En edes haluais isompaa, tälläkin jo kolkuttelee peräseinää välillä.

Vierailija
44/128 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
45/128 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

15: Siis toihan on ihan normaali ja hyvä koko. Nyt kyllä raastaa ihan turhaan itsetuntoa!

Vierailija
46/128 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailen miestä jolla on pitkä että ympärysmitaltaan sellainen, etten saa melkein sormillani ympäri. Mitoista en tiedä. Hän on suomalainen. Kyllä se tuntuu erilaiselta kun mies jolla on kunnon varustus panee. Sitäpaitsi, vastoin yleistä käsitystä hän on kaikin tavoin hellä rakastaja. Hänellä myös kestää saada itse orgasmi, joten ei ole ohi heti. Mulle riittäisi pienempikin, mutta onhan se kiva kokeilla tätäkin puolta. :)

Vierailija
47/128 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero15

Hmm, kiva kuulla. Menetin hiljattain poikuuteni, ja aktin aikana mietin kokoajan mitä nainen siitä ajattelee, kertooko kavereille mimmoinen mikropenis oli sängyssä... :(

Vierailija
48/128 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeämpää on se, miten mies käyttää varustustaan ja millainen hän muuten on sängyssä. Mun parhaalla rakastajallani on pienehkö, mutta hän on myös antanut mulle eniten orkkuja ikinä. Yli 10 illassa. Hän todella tietää mitä tekee.

Vierailija
49/128 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 19:09"]Mitä mieltä peniksestä jonka mitat 13-14cm (pituus pyörii aina tuossa) ja paksuus noin 3cm (ympärys mitta muistaakseni 9cm??)

Harmittaa, vaikuttaa niin kovin pieneltä, raastaa itsevarmuutta vieläpä nuorella miehellä...

[/quote]

Siis onko tämä provo vai voiko jollain olla oikeesti noin säälittävän pieni?!?

Vierailija
50/128 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 19:09"]

Mitä mieltä peniksestä jonka mitat 13-14cm (pituus pyörii aina tuossa) ja paksuus noin 3cm (ympärys mitta muistaakseni 9cm??)

[/quote]

Siis tuohan on ohuudeltaan ihan nakin kokoinen. Pituus menettelee, mutta paksuuteen kannattaa hakea esimerkiksi apuva tri. nordströmiltä. Onneksesi peniksen paksuutta on helpompi korjata kuin pituutta.

Vierailija
51/128 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 19:09"]

[/quote]

Siis tuohan on ohuudeltaan ihan nakin kokoinen. Pituus menettelee, mutta paksuuteen kannattaa hakea esimerkiksi apuva tri. nordströmiltä. Onneksesi peniksen paksuutta on helpompi korjata kuin pituutta.

[/quote]

No ei kyllä pituuskaan riitä!

Vierailija
52/128 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 19:15"]Tapailen miestä jolla on pitkä että ympärysmitaltaan sellainen, etten saa melkein sormillani ympäri. Mitoista en tiedä. Hän on suomalainen. Kyllä se tuntuu erilaiselta kun mies jolla on kunnon varustus panee. Sitäpaitsi, vastoin yleistä käsitystä hän on kaikin tavoin hellä rakastaja. Hänellä myös kestää saada itse orgasmi, joten ei ole ohi heti. Mulle riittäisi pienempikin, mutta onhan se kiva kokeilla tätäkin puolta. :)

[/quote]

Todellisuudessa alkaa olla nykyään niin että isomunaiset ovat niitä parempia rakastajia. Alkaa olla sellainen klisee että jos miehellä on iso niin hän ei osaa sitä käyttää, niin isolla varustettujen on pitänyt satsata enemmän taitoihinsa murtaakseen ennakkoluulot.

Olen muuten oikeasti kohdannut sellaisenkin pienimunaisen miehen joka ihan tosissaan kuvitteli että on automaattisesti taitavampi rakastaja vain siksi koska hänellä on pieni.

Vierailija
53/128 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väliä. Keskikokoiset käyvät hyvin, mutta hieman keskikokoa isompi tuntuu parhaalta eli pituus 18-20 cm ja paksuus 5-6 cm. Liian pieni on valitettavasti, no... liian pieni.

Vierailija
54/128 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, on sillä väliä. Kerran yhdellä miehellä oli niin pieni muna, etten juurikaan tuntenut sitä sisälläni. Sitten taas on ollut niitä, joilla on niin iso että seksi on epämukavaa ja tuntuu että repeä. Mun muelestä koolla on väliä, pieni pahempi ku iso.

Vierailija
55/128 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väliä. Liian pieni ei tunnu hyvältä eikä hivele tarpeeksi hyvin emättimen seinämiä, iso taas tuntuu epämukavalta.

Vierailija
56/128 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on 30cm mela tuutteko koittammaa...

Vierailija
57/128 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma penikseni on levossa noin 4cm ja erektiossa 16.5cm joten miten voit tietää jos vehje on löysä, että kuinka iso se on erektiossa?

Vierailija
58/128 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei !

Mitä mieltä olette, onko miehen peniksen koolla väliä ? Suomessa keskimääräinen peniksen pituus on n.13 cm ja paksuus noin 5 cm.

Muistattehan että vaginan "syvyys" on noin 11-12cm ennen kohdun kaulan alkamista.

Jos haluatte tieteellistä näkökulmaa asiaan niin tässä on lyhyt video, miksi kenenkään ei kannata kumminkaan huolestua jos on mukamas "lyhyt" penis :)

pikkupipuleille ei edes ole myynnissä sopivia kortsuja, että jos tästä asiasta jotain voi päätellä niin sen, ettei minipipulisia ole tarkoitettu naimaan muuta kuin nyrkkikyllikkiä.

Vierailija
59/128 |
19.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvänkokoinen elin sulla, ole ihan huoleti nuori mies! Jos on 10 cm ja sen alle seisokissa, niin sitten pitää olla ihan helvetin hyvät taidot näpeissä, ja kielessä että kompensoit puutteen jonka elimesi pienuus jättää.

Vierailija
60/128 |
11.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin keskivertoa hieman pienempi kuin jokin mega mela, joka ei ainakaan minun vaginaani mahdu ja tekee enemmän vain kipeää. Eli te iso-melaiset miehet älkää liikaa tuudittautuko vaan siihen että saatte pelkällä koolla tyydytettyä naisen. Iso mela voi pikemminkin taitamattomasti käytettynä olla kivulias pettymys naiselle ja miksi ei myös homo miehille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi