Onko miehen peniksen koolla väliä ?
Hei !
Mitä mieltä olette, onko miehen peniksen koolla väliä ? Suomessa keskimääräinen peniksen pituus on n.13 cm ja paksuus noin 5 cm.
Muistattehan että vaginan "syvyys" on noin 11-12cm ennen kohdun kaulan alkamista.
Jos haluatte tieteellistä näkökulmaa asiaan niin tässä on lyhyt video, miksi kenenkään ei kannata kumminkaan huolestua jos on mukamas "lyhyt" penis :)
Kommentit (128)
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 07:27"]
Jos nainen synnyttää lapsen sieltä niin sopiva koko olisi ehkä nyrkki. Hevosen kokoa siis. Toisessa av-ketjussa kysyttiin miltä paneminen tuntuu, suurin osa oli sitä mieltä että pillussa ei edes oikein kunnolla tunne kullia???
[/quote]
Pillun sisällä ei ole juurikaan tuntoa. Se on biologinen fakta
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 18:48"]Ei paljoa. Mutta valehtelua olisi myös väittää ettei yhtään. Sanoisin että suurin merkitys on ennen yhdyntää. Ainakaan itseäni ei kovin pieni sinällään kiihota vaikka ihan samalta sisällä tuntuisikin.
Liian isoa en ole koskaan saanut. Taitaa olla aikamoinen legenda sellainen vehje joka oikeasti sattuisi pelkän kokonsa puolesta jos sitä muuten käytetään oikein.
[/quote] Takaapäin tosi iso voi joskus sattua.
On väliä. En anna pieni munaisille ja lopetan tapailun heti kun asia ilmenee, yleensä käsi kopelolla totean asian...
En koe saavani mitään mielihyvää pienestä vehkeestä ja ne ällöttävät minua.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 07:27"]
Jos nainen synnyttää lapsen sieltä niin sopiva koko olisi ehkä nyrkki. Hevosen kokoa siis. Toisessa av-ketjussa kysyttiin miltä paneminen tuntuu, suurin osa oli sitä mieltä että pillussa ei edes oikein kunnolla tunne kullia???
[/quote]
Pillun sisällä ei ole juurikaan tuntoa. Se on biologinen fakta
[/quote]
G-piste on pillun sisällä ja siellä se tunto juuri on!
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 04:33"]
Tuo on normaali miehen penis
[/quote]
oliko pakko nostaa yli vuoden unholassa ollut ketju? etkö todellakaan löytänyt uudempaa pippelinmittausaihetta?
häpeä!
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 19:15"]Tapailen miestä jolla on pitkä että ympärysmitaltaan sellainen, etten saa melkein sormillani ympäri. Mitoista en tiedä. Hän on suomalainen. Kyllä se tuntuu erilaiselta kun mies jolla on kunnon varustus panee. Sitäpaitsi, vastoin yleistä käsitystä hän on kaikin tavoin hellä rakastaja. Hänellä myös kestää saada itse orgasmi, joten ei ole ohi heti. Mulle riittäisi pienempikin, mutta onhan se kiva kokeilla tätäkin puolta. :)
[/quote]
Kuulostaa mun exältä:D hirvee ikävä sitä käsittelyä.
Alkaako nimi H:lla?
Tässä nettiosoitteessa on urologian erikoislääkärin kirjoitus: Peniksen koko
http://www.terve.fi/seksuaalisuus-ja-seksi/peniksen-koko
Tuo paksuus on aika mitäänsanomaton mitta. Ympärysmitassa on enemmän järkeä.
Jos esimerkiksi sylinteriapproksimaatiota käyttäen laskee antamallasi mitalla, saadaan ympärysmitaksi 5 cm*pii=15,7. Kuitenkin niissä tutkimuksissa, joita olen nähnyt, on keskimääräinen pituus ollut suurempi kuin ympärysmitta.
Ei ole väliä. Olen saanut todella isoa munaa ja hieman pienempääkin ja paras kyyti on kyllä ollut sieltä pienimmästä päästä. Ei kyllä noin pientä olekaan koskaan kokenut.
Sillä on väliä vain miehille. Mieshän sinäkin olet, eikö niin?
Mikropenistä en huolisi, enkä toisaalta mitään megamelaakaan.
Oman kokemuksen mukaan miehen peniksen koolla ei tosiaan ole isompaa merkitystä. Mutta miehille itselleen sillä näyttää olevan.
On sillä jonkun verran. Suosikki on sellainen keskikokoinen. Toisaalta ei ole kokemusta pienestä, joten en tiedä, miltä se tuntuu. Kokemusta on keskikokoisesta ja isosta, joista keskikokoinen on parempi. Iso sattui joissain asennoissa, eikä se koko tuonut mitään merkittävää lisänautintoa hommaan.
Totta kai sillä on merkitystä, suomalaiset miehet eivät minulle kelpaa tämän vuoksi ollenkaan.
Kumma juttu sitten :D Olen pannut varmaan 50 varattua naista jotka jääneet roikkumaan kyrpäni perään - joka tuntui niin hyvältä. Ainakin varmuudella 6 on eronnut miehestään ja lähemmäs 20 valittaa yhä vuosien jälkeen omansa pienestä ja mitään sanomattomasta kyrvästä.
Mut jos te kerta kirkkain silmin sanotte, että koolla ei ole väliä niin kai se on uskottava. Vaikka sängyssä tuskin olen kovin hyvä, kun käyn vaan omat pallini tyhjentämässä :D
No kyllä niille naisille näköjään koolla oli väliä, mutta näköjään tähän nyt vain on sattunut vastaamaan naisia, joille koolla ei ole väliä. :)
On väliä, sorry vaan, mutta tässä kohtaa luoja ajatteli naisia, naisen kaikki osat on korjattavissa/muokattavissa ; ) mites miesten laita????
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 17:42"]On väliä, sorry vaan, mutta tässä kohtaa luoja ajatteli naisia, naisen kaikki osat on korjattavissa/muokattavissa ; ) mites miesten laita????
[/quote]Hyvinpä ajatteli, kun tämä muokkausmahdollisuus on ollut vain hyvin lyhyen ajan ihmisen historiassa (tämä pätee jopa kreationisteille).
Minun mielestäni keskikokoinen on paras. Kaikki muutkin koot kelpaavat, paitsi mikropenis olisi varmaankin vähän pettymys. Sellaista en ole vielä nähnyt.
Ei paljoa. Mutta valehtelua olisi myös väittää ettei yhtään. Sanoisin että suurin merkitys on ennen yhdyntää. Ainakaan itseäni ei kovin pieni sinällään kiihota vaikka ihan samalta sisällä tuntuisikin.
Liian isoa en ole koskaan saanut. Taitaa olla aikamoinen legenda sellainen vehje joka oikeasti sattuisi pelkän kokonsa puolesta jos sitä muuten käytetään oikein.
Jos miehellä on todella iso, saa hän irtoseksikokemuksia elämänsä loppuun asti paljon helpommin kuin muut. Haittapuolena on se, että penis voi olla liian iso osalle naisista, mutta aina tulee uusi sukupolvi naisia, jotka haluavat kokeilla miltä jättipenis tuntuu, vaikka se jäisi yhteen kertaan.
Jos taas miehellä on todella pieni, on irtoseksin saaminen toivotonta ja parisuhteenkin saaminen paljon vaikeampaa.
Hieman keskivertoa isompi penis olisi ehkä paras vaihtoehto.
-Mies 29v + 1v-