MÄ EN JAKSA ENÄÄ!
nyt oikeesti menee jo hermot! vauva kiukuttelee ihan koko ajan.. (hampaat tulossa) noh kyl yritän olla positiivinen ja keksiä kaikkea kivaa tekemistä...
mut toi mies!!!! mä en oikeesti enää halua olla sen kanssa, mut en halua erottakaan! en vaan jaksa tätä super tylsää arkea, tulee töistä, syödään, ollaan vauvan kanssa, sitten nukkumaan, JEE!
seksiä en halua, mies ei enää kiinnosta! miten hitossa mä sen sille sanon??
älkää pliis vittuilko, jos saisin ihan asiallisia kommentteja!!!
Kommentit (30)
Se on huoruuden merkki. Säälin sellaista miestä kenellä on tuollainen vaimo.
Tekstisi on omahyväisyyden ja ematiakyvyttömyyden merkki
Minä säälin sinua ja sinun miestäsi, mikäli sinulla sellainen edes on.
Ehkä nyt kohtelet tekstiäni eritavoin?
on tuota vauva-arkea.. onko lapsesi ensimmäisesi? Silloin on maailma muutenkin muuttunut suuresti ja aina ei ihan odotusten mukaisesti. Se onkin paaaaljon ihanampaa, sitovampaa ja rankempaa kuin koskaan osasit kuvitella.
Sinusta on tullut äiti sen lisäksi, että olet vaimo. Roolien yhdistäminen ei onnistu ihan tuossa tuokiossa. Ja sama miehelläsi. Vielä pitäisi osata suhteuttaa omat, puolisoon kohdistuvat odotukset omaan rooliin.
Tähän päälle väsymys, aikuisen juttuseuran puute, vauvan itkuisuus, niin soppa on valmis.
Mutta usko pois: tämä on ohimenevä vaihe! Lepää, nauti vauvasta rauhassa, uskalla ottaa omaa aikaa ja myös yhteistä aikaa miehesi kanssa. Sinä pärjäät hyvin ja parisuhteenne on nyt vain muutoksen kourissa, ei se ole kariutumassa ja seksielämäkin elpyy taatusti kun valvominen helpottaa ja vauva vähän kasvaa.
kesä tulee ja hampaat :) Pian saat olla ulkona auringossa pikku piraijan kanssa!
Viestiketju
ps olen mies.
Se on huoruuden merkki. Säälin
sellaista miestä kenellä on tuollainen vaimo.Tekstisi on omahyväisyyden ja ematiakyvyttömyyden merkki Minä säälin sinua ja sinun miestäsi, mikäli sinulla sellainen edes on.
Säälin nyt vaimoasi.
Viestiketju
ps olen mies.Se on huoruuden merkki. Säälin
sellaista miestä kenellä on tuollainen vaimo.Tekstisi on omahyväisyyden ja ematiakyvyttömyyden merkki Minä säälin sinua ja sinun miestäsi, mikäli sinulla sellainen edes on.
Säälin nyt vaimoasi.
ps olen mies. Minulla on mies, säälitkö miestäni?
on tuota vauva-arkea.. onko lapsesi ensimmäisesi? Silloin on maailma muutenkin muuttunut suuresti ja aina ei ihan odotusten mukaisesti. Se onkin paaaaljon ihanampaa, sitovampaa ja rankempaa kuin koskaan osasit kuvitella. Sinusta on tullut äiti sen lisäksi, että olet vaimo. Roolien yhdistäminen ei onnistu ihan tuossa tuokiossa. Ja sama miehelläsi. Vielä pitäisi osata suhteuttaa omat, puolisoon kohdistuvat odotukset omaan rooliin. Tähän päälle väsymys, aikuisen juttuseuran puute, vauvan itkuisuus, niin soppa on valmis. Mutta usko pois: tämä on ohimenevä vaihe! Lepää, nauti vauvasta rauhassa, uskalla ottaa omaa aikaa ja myös yhteistä aikaa miehesi kanssa. Sinä pärjäät hyvin ja parisuhteenne on nyt vain muutoksen kourissa, ei se ole kariutumassa ja seksielämäkin elpyy taatusti kun valvominen helpottaa ja vauva vähän kasvaa. kesä tulee ja hampaat :) Pian saat olla ulkona auringossa pikku piraijan kanssa!
ihanaa että se on periaatteessa "vaan" väsymystä, luulin jo että oon ihan sekaisin kun rakastan miestä, mutta tällä hetkellä tuntuu siltä että en vaan jaksa, ei kiinnosta ja mitä se tossa nyt taas sählää jne jne =D
ap
saa imetysaikana aikaan haluttomuutta. Se on ihan biologinen juttu. Kyllä se siitä helpottaa! Keskustelkaa miehenne kanssa, se on tärkeetä nyt kun elämäntilannekin on vauvan myötä muuttunut.
saa imetysaikana aikaan haluttomuutta. Se on ihan biologinen juttu. Kyllä se siitä helpottaa! Keskustelkaa miehenne kanssa, se on tärkeetä nyt kun elämäntilannekin on vauvan myötä muuttunut.
Hän on varmasti hyvin otettu kuultuaan tuon.