Silikonit
Hei naiset
Oletteko harkinneet silikonien hankkimista rintavarustukseenne. Jos olette minkä vuoksi te sen tekisitte, itsetunnon takiako?
Jos olette jo hankkineet silikonit, oletteko olleet tyytyväisiä?
Jos ette, niin mikä niissä on ollut "negatiivista"
Herra40+
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 08:41"]
Hei naiset
Oletteko harkinneet silikonien hankkimista rintavarustukseenne. Jos olette minkä vuoksi te sen tekisitte, itsetunnon takiako?
Jos olette jo hankkineet silikonit, oletteko olleet tyytyväisiä?
Jos ette, niin mikä niissä on ollut "negatiivista"
Herra40+
[/quote]
Olen mies. Silkoneja en oikein ymmärrä jos jo on hyvä varustus, sen ymmärrän jos on ollut esimerkiksi rintasyöpä tai ei rintoja ollenkaan. Uskoisin että rinnat antavat naisille itsetuntoa kohottavan vaikutuksen. Voin tietysti olla väärässäkin m41
Olen halunnut silikonit jo 16v asti kun huomasin että tisseihin ei oikein ala tulla kokoa. Haluaisin näyttää seksikkäämmältä niin miehen kanssa sängyssä kun myös vaatteet päällä. Isot tissit näyttävät paremmilta monissa vaatteissa kuin pienet. Olen nyt 20v ja ainoastaan raha on estänyt silikonien ottamisen.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 12:26"]
Olen halunnut silikonit jo 16v asti kun huomasin että tisseihin ei oikein ala tulla kokoa. Haluaisin näyttää seksikkäämmältä niin miehen kanssa sängyssä kun myös vaatteet päällä. Isot tissit näyttävät paremmilta monissa vaatteissa kuin pienet. Olen nyt 20v ja ainoastaan raha on estänyt silikonien ottamisen.
[/quote]
ei ole pakko vastata ellet halua, millaiset rinnat sinulla nyt on, ja minkä kokoiseksi haluaisit ne "täyttää"
Herra40+
Mun tyttöystävä, jolla on selvästi pienemmät kuin vaimolla, mutta muuten tosi hyvä kroppa, hankki äskettin silikonit. Saa nähdä milllaiset on kunhan paranee leikkuusta...
Minulla on implantit.
minulla oli ennen lapsia omasta mielestä täydelliset rinnat.
koko oli dd ja olivat siitä huolimatta todella kiinteät ja terhakkaat.
kahden lapsen jälkeen kaikki "täyte" rinnoista hävisi.
Olen kohtuu hoikka ja rintakehän luut näkyivät "rinnoistani" läpi.
rasvan siirtoa ei voinut tehdä, ei ollut rasvaa mitä siirtäisi.
miehelleni olisin kelvannut sellaisenaan,
se ei siis vaikuttanut päätökseeni millään tasolla.
en ollut itse tyytyväinen ulkonäkööni, näytin riutuneelta.
Siinä syyt miksi otin silikonit.
lopputulokseen olen enemmän kuin tyytyväinen.
Implanttini ovat anatomiset, eli pisaran malliset ja osittain lihaksen alla.
eli tämän luonnollisemman näköiseksi silikoni rintoja ei voi saada.
Itsetunto on kyllä taas kohdallaan, mutta ei ole noussut päähän.
en siis esittele niitä avoimissa paidoissa, eikä kukaan muu kuin mieheni ja perheeni leikkauksesta tiedä.
neljä vuotta harkitsin ja ainoa mitä kadun, on se etten mennyt jo aiemmin leikkaukseen.
mitään negatiivista ei ole ollut tähän asti, eikä toivottavasti tulekkaan.
ainoa mikä täytyy sanoa, että jos rintalihasta käyttää ennemmän, niin implantin tuntee siellä Paikallaan.
miksi ap tälläisia mietit?
Minulla on implantit.
en siis esittele niitä avoimissa paidoissa, eikä kukaan muu kuin mieheni ja perheeni leikkauksesta tiedä.
neljä vuotta harkitsin ja ainoa mitä kadun, on se etten mennyt jo aiemmin leikkaukseen.
ainoa mikä täytyy sanoa, että jos rintalihasta käyttää ennemmän, niin implantin tuntee siellä Paikallaan.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 01:56"]
Minulla on implantit.
[/quote]
Moi
ihan uteliaisuudesta ja kiinnostuksesta siihen että mikä saa naiset miettimään silikonej ja ottamaan ne..en tietenkään tuomitse.
Herra40+
Silikonit ovat kusetusta. Aivan sama kuin mies tunkisi uikkareihin HK:n sinisen.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 09:30"]
Silikonit ovat kusetusta. Aivan sama kuin mies tunkisi uikkareihin HK:n sinisen.
[/quote]
Se on mielestäsi noin. Mielestäni se on naisilla itsetunto asia. Niinkuin sanoin tuolla eivät hyvin varustetut rinnat niitä kaipaa. Kirjoitan nyt esimerkin meistä miehistä, ikävä kyllä onhan noita miehiäkin jotka haluaa pidemmän kalun. Jos on tosi pieni kalu niin ymmärrän leikkauksen, jos omaa 12-15cm kalun niin kyllä sillä pärjää. Täällä on saanut ihan tarpeeksi lukea yli 20cm kulleista, ei niistä hyötyä ole, sitäpaitsi eihän ne edes seiso kunnolla. Ylipäätänsä en ymmärrä kullien mitttajia. Olkaa onnellisia jos on hyvän kokoiset rinnat tai kalu, älkääkä vinoilko pien kaluisille ja naisten rinnoista.M50+.
Harkitsin imetyksen jälkeen, kun rinnat roikkuivat "nahkapusseina". Itsetunnon takia, tottakai - kyllähän se aina paremmalta tuntuu, näyttää hyvältä.
En kuitenkaan ottanut silikoneja, monestakin syystä:
ensinnäkin, harkitsin vielä toista raskausta - miten kävisi imetysvaiheessa, kun rintojen koko muuttuu? Välillä rinnat ovat niin täynnä maitoa, että ne ovat kuin kovat kivipallot... ei siihen enää mahdu mukavasti molemmat, silikoni ja maito!
Lisäksi, olen joskus nähnyt dokumentin silikonin haittavaikutuksista elimistössä: silikoni itsessään on inertti aine eli ei reagoi, mutta jos sitä liukenee elimistöön, se voi olla tukkeena ja häiriöksi muulle soluliikenteelle. Tätä ei tosin pitäisi juuri tapahtua, ellei silikoneja runnota tms. Haittavaikutuksena saattoi olla pieniä pakkoliikkeitä, joiden takia esim. vetoketjun kiinni laittaminen oli hankalaa. Oireet tulivat vasta vuosien päästä silikonien ottamisesta. En muista, katosivatko oireet silikonien poiston jälkeen.
Suurin syy miksen kuitenkaan kokenut tarvitsevani silikoneja, oli se että nykypäivänä rintaliiveillä saa löllönkin poven näyttämään ihan hyvältä. En voinut uskoa, että rintani näyttäisivät vielä joskus hyvältä mutta nyt olen niihin tyytyväinen. Kokoni on 65E, eikä isommista väliä. Imetys vie hyvin paljon rasvaa elimistöstä, mutta kun sitä on taas sopivasti niin rinnatkin näyttää hyvältä. Rintojen palautumiseen voi mennä parikin vuotta, ellei nainen sitten pysyttele "alipainoisena".
Nuorempana yritin laihduttaa sen mukaan että vatsani olisi täysin litteä, kunnes tajusin, että vatsan seudulla on suhteellisesti liikaa rasvaa; jos halusin vatsamakkaran pois, olin muuten aivan liian laiha ja rinnaton! Menin vatsarasvan poistoon, rupesin harrastamaan liikuntaa kiinteytyäkseni, ja nyt on mittasuhteet kunnossa.
Mielestäni on erittäin hienoa, että naiset joilla ei juuri rintoja ole, voivat sellaiset hankkia. Vaikka pienetkin on nätit!!
Hankin silikonit kohta vuosi sitten. En päivääkään ole katunut.
Lähtötilanne oli kolmen lapsen imetyksen jälkeen se, että C-kuppi täyttyi, kun siihen kauhoi koko roikkuvan rinnan. Leikkauksen jälkeen kuppikokoni on F ja rinnat ovat sopusuhtaisen kauniit pitkään varteeni suhteutettuna :), ei ollenkaan suhteettoman suuret.
Minulle laitettiin anatomiset implantit ja lopputulos on todella luonnollinen. Minä itse ja mies olemme molemmat tyytyväisiä.
Leikkaus ei ole pieni operaatio, toipuminen kesti pari-kolme kuukautta, leikkauksessa on aina riskinsä ja operaatio on kohtuullisen kallis (minulla Suomessa kaikkine kustannuksineen n. 7500e), joten asiaa kannattaa harkita tarkkaan.
Ainut haittapuoli minulla on ollut se, että implantit tuntuvat (muljahtavat), jos rintalihaksilla tekee jotain suurta ponnistusta vaativaa. Muuten implanttien olemassaoloa ei muistakaan.
Mutta kuten sanottu; olen tyytyväinen ja rintani ovat nyt ihanat!
Tässä on omakohtaisia kokemuksiani ja ajatuksiani silareista ja niiden poistosta:
Vierailija kirjoitti:
Eikös tota makkaraa vastaava ois ennemminkin irtotäytteet liivien sisällä? Silikonit on kuitenkin siellä tissien sisällä ja pysyvät siellä myös ilman vaatteita.
Itse pidän luonnollisen kokoisista tisseistä ja jos silikonit ovat sellaiset, nekin käyvät. Päänkokoiset kumipallot hoikalla taas ovat luonnottomat. Jos itsetunto nousee, kun tissit miellyttävät niin siitä vaan, mutta kaikki pään sisäiset ongelmat eivät niillä korjaudu..
M40
Imetyksen jälkeen tissit oli ruttuiset tyhjät pussit.kroppa oli helppo treenata kuntoon mutta tissejä ei joten otin silarit. Tyytyväinen olen ollut. En kestänyt näyttäytyä alasti mieheni edessä enkä sietänyt että koski niihin tyhjiin pusseihin, miehelle olisi kelvannut ei koskaan niitä arvostellut mutta itse en kestänyt niitä, tuntui että koko naisellisuus oli mennyttä.silarit paransi kyllä elämänlaatuani todella paljon, ja nyt nautin taas seksistäkin.
Itse en koskaan ottaisi.
1. Ulkonäkö. Eivät näytä silmääni luonnollisilta. Se ei varmaan ole tarkoituskaan, mutta itse en siitä lookista välitä.
2. Ne täytyy uusia 10 v välein. Uusia leikkauksia, ei.
3. En usko, että ne tuntuvat oikeilta itsestä tai miehestä
4. Hinta
5. Implantin hajotessa silikonia elimistöön, ei kiitos.
Muut toki tehköön mitä huvittaa.
Niitä ei tarvi uusia eivätkä hajoa. Ja tuntuvat hyvinkin luonnollisilta varsinkin jos omaa kudosta on.ja jos eivät ole överin kokoiset niin näyttävät erittäin luonnollisille.
Olen harkinnut ja kun saan rahat kasaan niin hankin. Miksikö? Koska lasten jälkeen rinnat eivät enää näytä rinnoilta vaan roikkuvilta pussukoilta. Kokoa on edelleen C-kupin verran mutta haluan takaisin sen alkuperäisen muodon ennen kuin lapset pilasivat nämä. Mies tukee todella kivasti mun haaveissani :)
Google on ystävä. Tarvitsee uusia.
Minulla oli a koska olen pienikokoinen ja hoikka. Laitatin varovasti b kokoiset ja olen erittäin tyytyväinen. Näytän naiselta jos sen niin voisi sanoa. Ei missään tapauksessa haluaisi isompia eikä se varmaan olisi edes mahdollista. Kannattaa panostaa leikkaukseen kun niitä on erilaisia. En ole koskana tarvinnut rintaliivejä ja nyt vielä vähemmän. Erittäin suuri suositus niille, joilta puuttuu "se jokin". Ihan eri asia sitten kun mennään venyttelemään uskomattomiin mittoihin.
Minä otin aikalailla tasan vuosi sitten silikonit tallinnassa, menin sinne the look klinikan asiakkaana. Otin b-kupin tisseihini 300cc implantit ja kuppikokoni on nyt D. Olen ollut tosi tyytyväinen, jossakin vaiheessa ehkä isommat vielä, nälkä kasvaa syödessä D